Η Corvette ZR1 σπάει τα κοντέρ με 375 χλμ/ώ. Kαι τη λες και ευκαιρία…

Post date:

Author:

Category:

H Chevrolet Corvette ZR1 είναι πλέον το ταχύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ από Αμερικανό κατασκευαστή αυτοκινήτων. H απόδειξη στην πίστα

Σε μια πίστα δοκιμών στη Γερμανία, στο Πάπενμπουργκ, ο CEO της General Motors, Mark Reuss, οδήγησε μία Corvette ZR1, σημειώνοντας ένα ρεκόρ ταχύτητας ασυναγώνιστο από οποιοδήποτε τρέχον αυτοκίνητο παραγωγής με τιμή κάτω από 1 εκατομμύριο δολάρια


Συγκεκριμένα, η Corvette ZR1 άγγιξε τα 375 χλμ/ώ. στην οβάλ πίστας υψηλής ταχύτητας στο ATP (Automotive Testing Papenburg)

«Η δημιουργία του ρεκόρ κορυφαίας ταχύτητας στην Corvette ZR1 είναι ένας πραγματικός θρίαμβος για την Corvette και τη Chevrolet, καθώς και μια συναρπαστική, σουρεαλιστική εμπειρία για εμένα προσωπικά», δήλωσε ο Reuss.

«Με τη μετάβαση της τρέχουσας γενιάς σε κεντρομήχανη διάταξη, γνωρίζαμε ότι η εξαιρετική απόδοση και η ισορροπία του αυτοκινήτου ήταν εντός δυνατοτήρων για μία τέτοια επίδοση», προσέθεσε.

Δείτε το βίντεο που «ανέβασε» η Chevrolet στο YouTube.

Tα σωθικά της Corvette C8 ZR1

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πανίσχυρος κινητήρας V8 LT7 5.5 λίτρων με διπλά turbo, ο οποίος αποδίδει 1.064 PS στις 7.000 σ.α.λ. και 1.120 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.

Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε συνδυασμό με την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το λες και ευκαιρία…

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της Corvette C8 ZR1 είναι η τιμή της, η οποία βρίσκεται κάτω από το όριο του 1 εκατομμυρίου δολαρίων.

Αυτό την καθιστά εξαιρετικά ανταγωνιστική σε σύγκριση με άλλα supercars που κοστίζουν πολλαπλάσια. Για παράδειγμα, μοντέλα όπως το Bugatti Chiron, που επίσης κατέχει ρεκόρ ταχύτητας, έχουν τιμή άνω των 2 εκατομμυρίων λιρών.

Ομοίως, υπεραυτοκίνητα όπως το Koenigsegg Jesko ή το McLaren Speedtail, που διαθέτουν εξίσου εξωφρενικές επιδόσεις, πωλούνται σε τιμές που υπερβαίνουν κατά πολύ το όριο του 1 εκατομμυρίου.

Photo: chevrolet.com


Hell yeah! Οδηγώντας το νέο Corvette C8

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει