Η DS Automobiles, η πρωταθλήτρια ομάδα που υπερασπίζεται τον τίτλο της, συνέχισε τις πολύ καλές εμφανίσεις με τη 2η θέση στο E-Prix του Μεξικού που για πολλούς ήταν ο πιο συναρπαστικός που έγινε μέχρι στιγμής. Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές;
Η DS στην πίστα. Ηλεκτρικό μονοθέσιο και ένα νέο πεδίο για ενίσχυση της εταιρικής εικόνας
Η DS E-Tense FE20 είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούν οι Γάλλοι στο πρωτάθλημα FIA Formula E
Έχοντας ήδη την εμπειρία που της επέτρεψε να κερδίσει και τους δύο τίτλους, στη νέα σεζόν έχει χρησιμοποιηθεί αυτό το think tank για περαιτέρω δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Οι μηχανικοί έχουν βελτιστοποιήσει τα περισσότερα από τα στοιχεία, παρά αναθεωρήσει πλήρως το αυτοκίνητο.
Ο κινητήρας, ο μετατροπέας και η θήκη μεταφοράς έχουν εξελιχθεί, αλλά οι βαθύτερες αλλαγές βρίσκονται στην καρδιά των ενσωματωμένων συστημάτων.
Όλα αυτά τα φιλόδοξα ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα στοχεύουν στο να προσφέρουν στους οδηγούς ένα αυτοκίνητο που τους επιτρέπει να υπερασπιστούν και τους δύο τίτλους στη νέα σεζόν που ήδη είναι σε εξέλιξη.
Ο αγώνας στο Μεξικό
Για πολλούς ήταν ο πιο συναρπαστικό αγώνας στα πλαίσια της Formula E που έχει γίνει μέχρι στιγμής.
Ο Πορτογάλος Antonio Felix Da Costa, τερμάτισε για δεύτερο αγώνα στη σειρά, στη δεύτερη θέση της κατάταξης. Ο team-mate του και δις-πρωταθλητής, Jean-Éric Vergne, στον τερματισμό κατάφερε να βρεθεί στην 4η θέση. Αυτό είναι το βίντεο από τον αγώνα.
Xavier Mestelan Pinon, Διευθυντής DS Performance
«Η δεύτερη θέση σε δύο σερί αγώνες του ο Antonio και η 4η θέση του Jean-Éric Vergne στο Mexico, είναι μια πρώτης τάξης απόδειξη για την πολύ καλή απόδοση της ομάδας, αλλά και της τεχνολογίας Ε-Tense.
Οι 30 πόντοι που κατέκτησαν οι οδηγοί μας, μας βάζουν και πάλι πολύ δυνατά στο παιχνίδι της διεκδίκησης των τίτλων και για φέτος. Το DS E-TENSE FE20 δούλεψε υποδειγματικά και αφήνει πολλές υποσχέσεις για τους εναπομείναντες αγώνες του Πρωταθλήματος».
Antonio Felix Da Costa, P2
«Ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας. Νομίζω πως αυτό που πρέπει να μας απασχολήσει στη συνέχεια, είναι να βελτιωθούμε στις κατατακτήριες δοκιμές, αφού το μονοθέσιό μας είναι πραγματικά εξαιρετικό. Απλώς, μέχρι στιγμής, προσωπικά δεν έχω καταφέρει να πάρω το 100% από τις δυνατότητές του.
Οι δύο φορές σερί τερματισμών στο podium, είναι εξαιρετική επίδοση, αν και το έκανα πιο δύσκολο από όσο έπρεπε να είναι. Ευχαριστήθηκα πάρα πολύ τον αγώνα και η ομάδα έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά και με βοήθησε πολύ η ιδανική διαχείριση της ενέργειας των μπαταριών. Είμαστε ακόμα στην αρχή και αισθάνομαι σε κάθε αγώνα, όλο και καλύτερα, οπότε το μέλλον αναμένεται ιδιαίτερα συναρπαστικό».
Info/Photo: dsautomobiles.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.