Η Ferrari F355 Challenge που αντιλαλεί στα βουνά

Αυτή η υπέροχη ακουστική εμπειρία της Ferrari F355 Challenge είναι κάπως διαφορετική. Δείτε τη να ανεβαίνει τα ελβετικά όρη στο αντίστοιχο πρωτάθλημα αναβάσεων

Ferrari F355 Challenge

Ποιος τολμά να πειράξει το κόσμημα; Πάντως,η κόκκινη Ferrari F355 Challenge που βλέπετε, δεν φιλοξενεί πλέον το γνωστό V8 απ΄το Μαρανέλο. Χρησιμοποιεί ένα Zytek V8, «ατμοσφαιρικό» και αρκούντως ισχυρό


Ο ιδιοκτήτης της και αγωνιζόμενος, René Ruch, θεώρησε κάποια στιγμή πως ο 3.5 λίτρων κινητήρας της Ferrari F355 Challenge δεν ήταν αρκετός. Και αποφάσισε το swap

Οι κανονισμοί του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων έχουν ως όριο τα 4 λίτρα και έτσι ο 4.5 Zytec υποκυβίστηκε.

- Διαφήμιση-

Το μοτέρ, με κωδικό ZJ458, είναι κατασκευασμένο από την ομώνυμη Zytek Automotive, με έδρα τη Μ. Βρετανία. Ενημερωτικά, η εταιρεία διαφημίζει πλέον και την ειδίκευσή της στην κατασκευή ηλεκτροκινητήρων για αυτοκίνητα πόλης. Οι καιροί χάλασαν και επιτάσσουν ευελιξία κινήσεων.


Η συγκεκριμένη Ferrari F355 Challenge λέγεται πως αποδίδει περί τους 520 ίππους και 425 Nm ροπής. Συνδυάζετε τις τιμές με το συνολικό βάρος των μόλις 975 κιλών και έχετε ένα πραγματικό όπλο.

Zytec κινητήρας Ferrari F355 Challenge

O V8 της Zytec ζυγίζει μόλις 119 kg και θεωρητικά είναι ικανός για απόδοση έως και 700 ίππους


Δε συνηθίζεται να βλέπουμε τόσο συχνά μία F355 σε αγωνιστική περιβολή που να μάχεται σε αγωνιστικό περιβάλλον, αλλά μάλλον αυτή είναι η ευκαιρία.

Αυτοκίνητο και οδηγός έχουν ήδη ένα βιογραφικό 15 ετών στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Και μπορεί να μη διεκδικούν τις θέσεις που κάποτε κατείχαν, παραμένουν ωστόσο ένας συνδυασμός απολαυστικός. Και σε ήχο και σε εικόνα.


Porsche 911 Carrera S δοκιμή

Photo: Hillclimb Monsters

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Οδηγούμε Mazda3 2.0 Skyactiv-X. Κόντρα στο ρεύμα

Το Mazda3 δηλώνει με τόλμη πως αξίζει ακόμη να διατεθεί βαρβάτο μπάτζετ για έναν επαναστατικό, ατμοσφαιρικό κινητήρα. Θα δικαιωθεί;

Ο Mick Schumacher κάνει την εμφάνισή του στη Formula 1

Αυτονόητα το όνομα του Mick Schumacher φέρει μεγάλο ειδικό βάρος. Ίσως και το μεγαλύτερο μετά το θάνατο του Μεγάλου Ayrton Senna. Και τώρα, ο γιος του άτυχου πρωταθλητή, ετοιμάζεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση του στη Formula 1

Ποια ήταν η χειρότερη κατανάλωση ever;

Πριν έρθουν τα μνημόνια, η ύφεση, οι βαριές ντιρεκτίβες και η επέλαση των ηλεκτρικών, όσοι αγαπούσαν την οδήγηση δεν είχαν και πολλές σκοτούρες για πεζές λεπτομέρειες τύπου «πόσο καίει»

Το «αυτοκίνητο του λαού», σχεδόν €50,000 και το νέο VW ΙD.4

Το νέο VW ID.4 εγκαινιάζει την είσοδο της VW στα ηλεκτρικά SUV του «λαού». Αυτό, άλλωστε, δε σημαίνει και το ίδιο της το όνομα (“volks wagen’’) στα γερμανικά; Τώρα, το πόσο σχέση έχει με το λαό ένα SUV που κοστίζει στη Γερμανία €49,950 είναι ένα καλό ερώτημα

Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Θα τα καταφέρει;

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend