Λίγο πριν την έναρξη της φετινής σεζόν της F1 στο Μπαχρέιν, οι δύο οδηγοί της ομάδας βρέθηκαν στο τιμόνι των υπέροχων Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm
Και οι σαραντάρηδες έχουν ψυχή. Ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη λευκή Alfa Romeo Giulia GTA στην πίστα. Το αεροδυναμικό πακέτο είναι μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου στο οποίο, τόσο αυτός όσο και ο έτερος της ομάδας, Αντόνιο Τζιοβινάζι, έδωσαν τα «φώτα» τους
Η Alfa Romeo έχει τεράστιο αγωνιστικό DNA στις φλέβες της
Η Biscione -όπως η Alfa Romeo είναι γνωστή στην Ιταλία – κέρδισε το πρώτο Grand Prix της Φόρμουλα 1 στην ιστορία.
Ήταν το 1950, στο Silverstone, όπου ο Νίνο Φαρίνα κέρδισε με μία Alfa Romeo Gran Premio Tipo 158 ”Alfetta”.
Εβδομήντα ένα χρόνια αργότερα, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 για το 2021 ξεκινά την Κυριακή 28 Μαρτίου, με το Grand Prix του Μπαχρέιν.
Η εξέλιξη της Giulia GTA
Πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου με τον κωδικό C41, που παρουσιάστηκε στη Βαρσοβία τον Φεβρουάριο, θα είναι το αποδεδειγμένο ιταλικό-φινλανδικό δίδυμο.
Ως γνωστόν, τα ακρωνύμια GTA και GTAm αντλούν έμπνευση από τη Giulia του 1965 Gran Turismo Alleggerita, ένα εμβληματικό αυτοκίνητο που έγραψε τη δική του αγωνιστική ιστορία.
Η Giulia GTA έχει επωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από τη συνεργασία με την ελβετική ομάδα της Sauber χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της στην εξέλιξη εξαρτημάτων από ανθρακονήματα με ουσιαστική αεροδυναμική επίδραση. Ως αποτέλεσμα ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας, τα πλευρικά skirts, ο διαχύτης και τα σπόιλερ συμβάλλουν ενεργά στην εξαιρετική της συμπεριφορά στο δρόμο
Οι δύο οδηγοί έδωσαν επίσης τα «φώτα» τους στις Giulia GTA και GTAm, έχοντας ολοκληρώσει δοκιμές στην ιδιόκτητη πίστα του Μπαλόκο.
Οι Κίμι και Αντόνιο επικεντρώθηκαν στην αεροδυναμική και το στήσιμο, αναλύοντας σε βάθος όλες τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο.
Οι εντυπώσεις τους έδωσαν επιπλέον πληροφορίες στην ομάδα των μηχανικών για να ολοκληρώσει τη βελτιστοποίηση της Giulia GTA.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο.
Photo: alfaromeo.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.