Σήμερα, 13 Αυγούστου, κάνει την αγωνιστική του πρεμιέρα το i20 N Rally2. Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί και στο ντεμπούτο στο Ypres Rally Belgium
Τα αυτοκίνητα θα οδηγηθούν από τους νέους οδηγούς της Hyundai Motorsport Customer Racing, τους Oliver Solberg και Jari Huttunen
Βασισμένο στο μοντέλο i20 N μαζικής παραγωγής, το νέο i20 N Rally2 διαθέτει έναν εντελώς νέο σχεδιασμό που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς σε όλο τον κόσμο
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που λάβαμε από τη Hyundai Hellas, «Ξεκινώντας από λευκό χαρτί, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί του τμήματος Customer Racing επωφελήθηκαν από τα αναμφίβολα πλεονεκτήματα του i20 R5, αλλά και εφάρμοσαν στην πράξη τα αγωνιστικά διδάγματα που αντλήθηκαν από τα πέντε προηγούμενα χρόνια».
Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ ισχυρό ολοκληρωμένο πακέτο που αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός σε κάθε βασικό σχεδιαστικό τομέα – από την απόδοση και την αξιοπιστία έως τον χειρισμό και την οδηγική ικανότητα – μετά από περισσότερα από 3,000 χιλιόμετρα δοκιμών από τα τέλη του 2020.
Οι δοκιμές
Το εκτενές πρόγραμμα δοκιμών πραγματοποιήθηκε σε χαλίκια, άσφαλτο αλλά και χιόνι σε όλη την Ευρώπη.
Το τμήμα Customer Racing προσπάθησε με επιτυχία να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο που θα ήταν εξίσου ισχυρό σε όλες τις επιφάνειες – όχι μόνο για το WRC 2, αλλά για ένα ευρύ φάσμα εθνικών και διεθνών αγώνων όπου η κατηγορία Rally2 έχει γίνει η κορυφαία κατηγορία.
Με αυτόν τον ξεκάθαρο στόχο ανάπτυξης ενός αυτοκινήτου που μπορεί να νικήσει σε κάθε ράλι με οποιονδήποτε οδηγό – ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας ή το προσωπικό στυλ οδήγησης – οι μηχανικοί βασίστηκαν στην τεχνογνωσία των οδηγών, συμπεριλαμβανομένων των Solberg και Huttunen καθώς και των οδηγών του WRC Craig Breen και Ott Tänak.
«Κάθε οδηγός που συμμετείχε στην ομάδα δοκιμών έφυγε με μια θετική αίσθηση για το νέο αυτοκίνητο, έχοντας αφήσει το δικό του στίγμα στην ανάπτυξη του τελικού αποτελέσματος».
Info/Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.