Το Lotus Evija X των 2011 ίππων γίνεται το 2ο γρηγορότερο EV στο Ring (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Πέντε χρόνια μετά την αποκάλυψή του ως το πρώτο ηλεκτρικό της Lotus, τo Evija X σημείωσε γυρολόγιο στο Νίρμπουργκρινγκ της τάξης των 6:24.047. Δηλαδή το δεύτερο καλύτερο χρόνο μετά το εξωφρενικό 6:05.336 του VW ID.R

Lotus Evija X Nürburgring

Ένα «κομμάτι», πισταδόρικη έκδοση και ο τέταρτος, επίσης, καλύτερος χρόνος από καταβολής Νορντσλάιφε, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης για το Lotus Evija X


Η Lotus αποκάλυψε επίσημα την ακραία εκδοχή του ηλεκτρικού της υπεραυτοκίνητου, του Evija. Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε να κάνει γύρο στο Nordschleife πέρυσι και η Lotus επιβεβαίωσε τώρα ότι πέτυχε χρόνο 6 24.047 – 19 δευτερόλεπτα πίσω από το Volkswagen ID R.

Το Porsche 919 Hybrid Evo παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο στην «Πράσινη Κόλαση», με γυρολόγιο στα 5:19.545

Η Lotus ισχυρίζεται ότι ο χρόνος του Evija X είναι ο ταχύτερος που έχει επιτευχθεί από οποιοδήποτε αυτοκίνητο με πλαίσιο παραγωγής και θεωρεί ότι έχει περισσότερα να δώσει, έχοντας καταφέρει τον απροσδόκητα δυνατό χρόνο εν μέσω μιας υγρής μέρας του περασμένου Οκτωβρίου.

Lotus Evija X Nürburgring

Η βρετανική εταιρεία υπονόησε ότι θα επιστρέψει στη Γερμανία υπό καλύτερες συνθήκες για να μειώσει κι άλλο το χρόνο στο Ring.

Η Lotus λέγεται ότι σσυνεργάστηκε με την καναδική εταιρεία Multimatic – συνεργάτρια των Ford GT και Mercedes-AMG One- καθώς και με ένα τεράστιο όνομα στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό για τα μηχανολογικά του Evija X.

Οι διαφορές με το «πολιτικό» Lotus Evija

Κάτω από το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμά του, το Lotus Evija X παραμένει τεχνικά πανομοιότυπο με το «πολιτικό» Evija.

Αποδίδει 2011 ίππους από 4 ηλεκτροκινητήρες με μπαταρία 70 kWh / 800 V τοποθετημένη πίσω από τα καθίσματα.

Lotus Evija X Nürburgring

Η «μπανιέρα» από ανθρακόνημα του Evija δεν έχει τροποποιηθεί, όμως έχουν γίνει επεμβάσεις στο δρόμο για το ρεκόρ. Για παράδειγμα, ειδικά ελαστικά της Pirelli, φρένα από carbon και διαφοροποιημένα αμορτισέρ. Το αμάξωμα από ανθρακονήματα είναι «γυμνό» προς εξοικονόμηση κρίσιμων γραμμαρίων βάρους, ενώ η κάθετη δύναμη ενισχύθηκε με τη χρήση μιας τεράστιας πίσω αεροτομής (επίσης από ανθρακόνημα) , σχεδίαση μείωσης οπισθέλκουσας καθώς και εμπρόσθιπ αγωνιστικό διαχύτη.

Το Evija των 2 εκατομμυρίων λιρών τέθηκε πρόσφατα στην παραγωγή, στο Νόρφολκ, σχεδόν πέντε χρόνια μετά την αποκάλυψή του ως το πρώτο EV της Lotus.

Δείτε το σχετικό βίντεο που «ανέβασε» η επίσιμη Lotus.

Photo: lotus.co.uk


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει