Ως βάση για αυτό το αγριεμένο retro pop BMW E21 ήταν η αντίστοιχη Σειρά 3 – η πρώτη της βαυαρικής εταιρείας. Όμως ο στόχος ήταν να κατασκευαστεί «από το μηδέν» μία custom made ρέπλικα της υπέροχης αγωνιστικής εκδοχής της, από το αντίστοιχο Group 5. Οπότε στην πορεία έμενε το περιτύλιγμα σε αυτό το ιδιαίτερο livery που βλέπετε

Το BMW E21, του 1982, φτιαγμένο από την Kustom Kolors, πωλείται έτσι όπως το βλέπετε. Αγριεμένο και φαντασμαγορικό ταυτόχρονα
Το αυτοκίνητο, όπως δηλώνεται στην καταχώριση, κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια του Κόβιντ. Η αρχική πρόθεση ήταν να εφοδιαστεί με το, εκ Formula 2, προερχόμενο μοτέρ που φορούσαν τα Group 5 της BMW
Ωστόσο αυτός ο κινητήρας δεν ήταν δυνατόν να βρεθεί και τοποθετήθηκε ο V8 των 4.4 λίτρων (Μ62) από τα αντίστοιχα 5 Series (E39).
Δεν είναι και λίγοι οι 305 ίπποι και χειροκίνητο 6άρι για ένα ελαφρωμένο αμάξωμα όπως αυτό του BMW E21 από το οποίο έχουν αφαιρεθεί σχεδόν τα πάντα από το εσωτερικό του.

Συγκεκριμένα, στο κόκπιτ του BMW E21 υπάρχει μόνο κλωβός ασφαλείας, τα δύο μπάκετ και τα τελείως βασικά.
Προς το παρόν το αυτοκίνητο φοράει αερανάρτηση αλλά, όπως σημειώνεται, υπάρχει η δυνατότητα να αντικατασταθεί με coilovers, εφόσον το θελήσει ο νέο αγοραστής του.



Εξωτερικά ξεχωρίζει από αυτό το τόσο ιδιαίτερο livery (διά χειρός ”The Syrup Room”) που το κάνει να μοιάζει φουτουριστικό και αρτίστικο. Ίσως με επιρροές από τα διάσημα Art Cars της BMW
Μέρος του οπτικού πακέτου οι υπέροχοι ακτινωτοί τροχοί που θυμίζουν τους αντίστοιχους του Group 5, εν προκειμένω με κεντρικό μπουλόνι.
Πόσο πάει;
Δεν ανακοινώνεται τιμή αγοράς.
Υπάρχει ωστόσο η σημείωση ότι αναμένονται προσφορές με τη διευκρίνιση ότι «δεν ζητούνται τρελά χρήματα».

Με την ευκαιρία, αξίζει να θυμηθούμε μερικά «τέρατα» του Group 5 στο βίντεο που ακολουθεί.
Photo: Kustom Kolors
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.