Ανοίγει ξανά το βιβλίο παραγγελιών στη Μ. Βρετανία για το GR Yaris, συνοδεία του νέου αεροδυναμικού πακέτου Aero Performance. Πλέον ωστόσο μόνο ως χειροκίνητο

To εσωτερικό του Toyota GR Yaris (Gen2) με αυτόματο κιβώτιο. Πλέον, στη Μ. Βρετανία θα αποτελεί παρελθόν για τις νέες παραγγελίες με το Aero Performance
Μέχρι πρόσφατα ο επίσημος ιστότοπος της Toyota στη Μ. Βρετανία σημείωνε πως δεν ήταν δεκτές νέες παραγγελίες για το GR Yaris καθώς υπήρχε μεγάλη ζήτηση και δεν ήταν δυνατόν να ικανοποιηθούν
Αυτό άλλαξε και πλέον η δυνατότητα παραγγελίας του τετρακίνητου hot hatch έχει απελευθερωθεί.
Η κίνηση συμπίπτει με το νέο αεροδυναμικό πακέτο για το οποίο γράφαμε πρόσφατα.
Πληροφοριακά, το νέο Aero Performance περιλαμβάνει και τη δυνατότητα για αγωνιστικού τύπου, κάθετα τοποθετημένο, χειρόφρενο. Όχι ότι επηρεάζει την αεροδυναμική, αλλά βοηθά ακόμα περισσότερο τις γνωστές «τοποθετήσεις» επί του δρόμου


Ωστόσο το πιο ενδιαφέρον στοιχείο φαίνεται να είναι η κατάργηση της επιλογής για αυτόματο κιβώτιο. Όπως ανέφερε εκπρόσωπος της Toyota σε βρετανικά Μέσα, η πλειονότητα των αγοραστών του GR Yaris προτιμά το χειροκίνητο κιβώτιο και έτσι η Toyota UΚ αποφάσισε να μην είναι διαθέσιμο το αυτόματο κιβώτιο στη νέα έκδοση
Μένει να φανεί αν η συγκεκριμένη επιλογή της Toyota θα διευρυνθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Πάντως το συλλεκτικό GR Yaris S. Ogier Edition που οδηγήσαμε βγαίνει αποκλειστικά με χειροκίνητο. Κάτι ήξερε ο Σεμπαστιάν;


Photo: Toyota / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.





































