Στα τέσσερά του μόλις χρόνια, ο Jarno trulli, ο μετέπειτα οδηγός της Formula 1, να κάθεται στη Brabham-Alfa Romeo BT46 του Niki Lauda. Επική στιγμή
Κόψε βλέμμα. Ηρέμησε, μικρέ. Σε λίγα χρόνια θα ‘σουν και εσύ μέσα στα μονοθέσια
Από πολύ μικρή ηλικία ο Jarno Trulli μεγάλωσε μέσα στην ατμόσφαιρα του motorsport. Οι γονείς του λάτρευαν τους αγώνες. Σύχναζαν στις πίστες, μέχρι που βάφτισαν το γιο τους προς τιμήν του Φινλανδού Jarno Saarinen, του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο MotoGP της εποχής
Ο Jarno Saarinen, απίστευτα ταλαντούχος και ο μόνος Φινλανδός που έχει κερδίσει ποτέ Παγκόσμιο στους δύο τροχούς, είχε σκοτωθεί ένα χρόνο πριν τη γέννηση του μικρού Jarno, στη Monza το 1973.
O Jarno, όμως, αγάπησε περισσότερο τους τέσσερις τροχούς. Έκανε τη δική του καριέρα. Και κέρδισε το σεβασμό όλων. Συχνά με λιγότερα ικανά μονοθέσια κατάφερνε να πετυχαίνει σπουδαίες θέσεις στο grid, και οδήγησε για πολλές ομάδες, όπως οι Minardi, Prost, Renault, Lotus.
Το να ‘σαι πιτσιρικάς και να κάθεσαι πάνω στη Brabham-Alfa Romeo του σούπερσταρ Niki Lauda, ήταν στιγμή ανεκτίμητη.
Πού να φανταζόταν το έργο τέχνης που είχε ανακαλύψει, ανάμεσα στα υστερόγραφα των κανονισμών, ο Τιτάνας Σχεδιαστής, Gordon Murray, στην προσπάθεια για αρνητική άντωση
Η φωτό, λοιπόν, του Jarno Trulli με την εμβληματική BT46B, με το γνωστό ανεμιστήρα στο πίσω μέρος. Tραβηγμένη το 1978, ανήκει σε μια εποχή χωρίς selfies και άσκοπη ματαιοδοξία της στιγμής. Προφητική.
Αξίζει να δείτε τον Murray να εξηγεί το πώς και το γιατί του ground effect στο ενδιαφέρον βίντεο που ακολουθεί.
Photo: f1.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.