«Καλύτερο από Honda S2000»; Το δίλιτρο MX-5 ND των 220 PS

Post date:

Author:

Category:

Οριακά κάτω από 1.000 κιλά, δίλιτρο ND, προσεγμένο και αρκετά γρήγορο ώστε να «γυρνά» κάτω από τα 8 λεπτά στο Νίρμπουργκρινγκ. Ένα ιδιαίτερο MX-5 ήταν αυτές τις μέρες σε ένα γεμάτο από κόσμο track day

Το συγκεκριμένο δίλιτρο ND πατάει γερά, έχει ικανό grip και μαζεύει χιλιόμετρα. Στην Καρουζέλ το ακούς και να ξύνει τα front splitters


Το συγκεκριμένο δίλιτρο ND έχει επιμεληθεί η SPS Motorsport, με έδρα τη Γερμανία, και είναι το αποτέλεσμα περίπου δύο ετών ενασχόλησης με το εγχείρημα

Εξωτερικά ξεχωρίζει από τη μεγάλη πίσω αεροτομή της γνωστής, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, Verus Engineering (της οποίας ειδικά τα Flat Underbody Panels είναι διαδεδομένα στα ND).

Πατάει σε τροχούς 9 x 17 ιντσών της König, σε ελαστικά διάστασης 245/40/17, χρησιμοποιεί uniballs, ανάρτηση της Öhlins, μεγαλύτερα φρένα της StopTech με τακάκια της Hawk, πιο άγριους εκκεντροφόρους, άλλη πολλαπλή εξαγωγής, ολόσωμη εξάτμιση και διάφορα περιφερειακά σε ψύξη και τα γνωστά και απαραίτητα για την ασφάλεια του πληρώματος.

Το πακέτο λέγεται (ίσως με μια δόση αυτοσαρκασμού) ”S2000 Package” καθώς αυτό το πισταδόρικο δίλιτρο ND στροφάρει στις 8100 rpm και αποδίδει ελάχιστα περισσότερους από 220 ίππους.

Προφανώς το μυστικό βρίσκεται στο σωστό συνδυασμό των παραπάνω και το χαμηλό βάρος αποδεικνύοντας ότι δε χρειάζονται κατ’ ανάγκην 500 ίπποι και πολύ υψηλό κόστος συντήρησης για να υπάρχει γνήσιο οδηγικό fun στο Νορντσλάιφε αλλά και να σημειώνονται αξιοσημείωτα γυρολόγια. Δείτε το βίντεο που ακολουθεί

Photo: OneLapHeroes


Mazda MX-5 1.5 100th Anniversary δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει