Κάνοντας το 1:18 στην πίστα των Σερρών. Από τον Γ. Καρακούλα

Post date:

Author:

Category:

Για τον νεαρό οδηγό που έχει στόχο να γίνει ένας καταξιωμένος επαγγελματίας οδηγός των αγώνων GT έχουμε ξαναγράψει στο 4D. Αυτή τη φορά, βρέθηκε στην πίστα των Σερρών με ένα Porshe 911 (991) GT3 Cup με στόχο όλο και ταχύτερους γύρους. Αυτές είναι οι πληροφορίες

H προσπάθειά του ήταν μέρος του λεγόμενου »Overdrive lap battle», ενός διήμερου time attack το οποίο οργανώνεται κάθε χρόνο από την Overdrive της Βουλγαρίας και φιλοξενεί πάνω από 30 συμμετοχές, εκ των οποίων οι 20 είναι συμμετοχές με υπεραυτοκίνητα.

Ο Γιώργος και η ομάδα του (GK Motorsport) βρισκόταν εκεί για να προσκαλέσει τους Έλληνες φίλαθλους του αθλήματος να γνωρίσουν τον Έλληνα οδηγό αγώνων από κοντά και εκτώς αυτού, να τους προσφέρει και μια γρήγορη βόλτα στη θέση του συνοδηγού της μοναδικής αυτής Porsche 991 GT3 Cup.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, στη γνωστή πίστα των Σερρών,  εξελίχθηκε μια διαδικασία χρονομετρημένων δοκιμών με τον Γιώργο να καταφέρνει να σπάσει το 1.20 από τους πρώτους του γύρους και να πλησιάζει το 1.19 και 1.18 από την πρώτη του κιόλας ημέρα στην πίστα καταφέρνοντας να αφήσει το στίγμα του στην δεύτερη θέση των δοκιμών του Σαββατοκύριακου.

 Σημαντικό  ότι κατά τη διάρκεια αυτή, ο Έλληνας οδηγός δεν έκανε ούτε έναν γύρο μόνος του στο αυτοκίνητο καθώς ο σκοπός του ήταν να ξεναγεί τους καλεσμένους του με γρήγορες βόλτες κατά την διάρκεια του event.

Αυτό είναι το in-car video στο οποίο έχετε και μια γενικότερη εικόνα για το event.

Όπως είπε, μεταξύ άλλων, ο ίδιος στη συνέχεια, »για μένα είναι πολύ σημαντικό που έδωσα χαρά στον κόσμο αφού είχα την δυνατότητα να οδηγήσω μαζί τους κάποιους γύρους και αφιερώθηκα όλο το Σαββατοκύριακο σε αυτό τον σκοπό. Θεώρω ότι σύντομα θα έχω μια θέση στο Porsche Cup μιας και η ομάδα μου πλέον απέκτησε εμπιστοσύνη στην δουλειά μου και μου πρόσφεραν μια θέση για φέτος αφού τελειώσω με τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στο Porsche Sports Cup, 20-21 Οκτωβρίου στην πίστα του Hockenheim GP.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτό το πρώτο μου βήμα και ο σκοπός μου είναι να καταφέρω να τερματίσω τον αγώνα και να βρεθώ όσο πιο κοντά στην πρώτη θέση γίνεται!
Η φιλοδοξία μου είναι τεράστια και θα δουλέψω πάρα πολύ σκληρά για να καταφέρω τον σκοπό μου που δεν είναι άλλος παρά να γίνω επαγγελματίας οδηγός αγώνων GT.»

Photo: Γ. Καρακούλας team

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport