Καθαρόαιμη Porsche 911 GT3. Είκοσι δύο χρόνια για ένα λεπτό (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Η πρώτη 911 GT3, η γενιά 996, παρουσιάστηκε το 1999. Ήταν ικανή να «γυρίζει» το Νίρμπουργκρινγκ σε κάτι λιγότερο από 8 λεπτά. Ήταν ορόσημο για την εποχή. Οτιδήποτε έκανε το Ρινγκ τότε σε κάτω από 8 λεπτά ήταν, αυτοδίκαια, ένα πολύ σοβαρό μηχάνημα οδήγησης. Χρειάστηκαν να περάσουν είκοσι δύο χρόνια για να μπορέσει η νέα 911 GT3, το γένος 992, να κατεβάσει ένα λεπτό. Τα δευτερόλεπτα θέλουν κόπο. Άδραξέ τα

Porsche 911 GT3 2021

Η όλη διαδικασία λέγεται εξέλιξη. Και χρειάζονται δύο δεκαετίες, μία επίσης πολύ σοβαρή δουλειά για να μπορέσει η νέα GT3 των 510 ίππων να συνεχίσει να είναι ορόσημο


Νομίζω πως αντίστοιχα άξια λόγου είναι η γενικότερη φιλοσοφία της 911 GT3

Σε έναν κόσμο που κινείται πλέον υπάκουα στο δρόμο ντιρεκτίβων, το να επιμένεις σε ένα ατμοσφαιρικό σύνολο, χωρίς υβριδική υποστήριξη και παρόλα αυτά να βρίσκεσαι εντός των προδιαγραφών ομολογκασιόν, είναι ήδη κατόρθωμα.

- Διαφήμιση-

Για να μην ξεχάσω ότι η νέα 911 GT3 προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.

Ναι, κάποιοι ίσως πουν ότι οι 510 ίπποι δεν είναι τιμή που κόβει την ανάσα σε επίπεδο ονομαστικής ισχύος

Porsche 911 GT3 2021

Αλλά, όπως είπε ο επικεφαλής των μοντέλων με τον κωδικό GT, 510 ίπποι είναι πάρα πολλοί για ένα εστιασμένο, πισωκίνητο, σχετικά ελαφρύ αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, η νέα 911 GT3 ζυγίζει 1,418 κιλά με χειροκίνητο και 1,435 με PDK. Επιλογές διά πάσαν νόσον

Porsche 911 GT3 2021

Σε κάθε περίπτωση, το γυρολόγιο των 6:59.927 είναι η πειστική απάντηση.

Μαζί και ένας τρόπος να υπενθυμίζεις στην petrolhead κοινότητα πως αρκεί ένα lay out με τον κινητήρα κρεμασμένο πίσω, διπλά ψαλίδια εμπρός, βέλτιστη αεροδυναμική, επιδόσεις της τάξης των 0-100 σε 3,4” και τελικής 320 km/h.

Τόσο cool, τόσο ανόθευτη


Porsche 911 GT3 Σέρρες

Info/Photo: porsche.com.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει