Δεν είναι ένα «απλό» δίθυρο Impreza αλλά το Subaru Prodrive 25, ένα από τα μόλις 25 τεμάχια της βρετανικής εταιρείας υπό την επίβλεψη του θρυλικού σχεδιαστή Πίτερ Στίβενς. Και το μοναδικό σε Solar Silver
Δύο (νεφρά) σας έδωσε ο Θεός. Γίνεται και με ένα η δουλειά αν είναι για το Prodrive 25
Η είδηση για τα άκρως εξελιγμένα Subaru της Prodrive είχε κάνει το γύρο του διαδικτύου πριν κάνα δυο χρόνια, όταν είχε ανακοινωθεί πως ετοιμάζονταν αυτά τα μοναδικά τεχνουργήματα με βάση τα Impreza
Εντάξει, ήδη υπήρχε ένα δίθυρο σασί που ανέκαθεν ήταν πιο ποθητό απ΄το κλασικό και καθ΄όλα άξιο τετράθυρο Impreza.
Τότε ήταν που είχαμε μάθει για τα Prodrive 25 και. μάλιστα. έκτοτε έγιναν και κάποιες παρουσιάσεις.
Όπως, για παράδειγμα, του κυρίου «Μίκι» Mίντεν που πολύ τον εκτιμώ ως γνώμη και οδηγικές ικανότητες. Nα, αυτό εδώ.
Κάτι σα σύγχρονη αναβίωση του Impreza 22Β;
Μ’ όλο το σεβασμό, μάλλον ακόμα καλύτερο.
Δεδομένης της χρονικής εξέλιξης και των εξαρτημάτων που επιλέχθησαν, το Prodrive 25 ίσως εκφράζει το Impreza όπως, σ’ έναν ιδεατό κόσμο, θα το ‘φτιαχνε σήμερα η Subaru. Αν δεν την είχαν ρίξει στο ταπί οι ρύποι και οι ντιρεκτίβες
Μέρη απο ανθρακόνημα, απόδοση «περί τους 450 ίππους» (σιγά, μη σας πουν με ακρίβεια – η φαντασία ας μείνει να αιωρείται), το «χέρι» του Στίβενς σε αεροδυναμική απόδοση και μηχανολογία, 0-100 σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα, σειριακό και «αέρα» πολεμικής κατασκευής επενδεδυμένης με αλκαντάρα και εξονυχιστική προσοχή στη λεπτομέρεια. Το Prodrive 25 ήταν συλλεκτικό απ’ τα «αποδυτήρια». Φαινόταν
Πόσο κόστιζε καινούργιο; Περί τις £500.000
Πολλά λεφτά για ένα Subaru, ε;
Μόνο που δεν είναι το οποιοδήποτε. Και η Prodrive εννοείται και το γνώριζε.
Επίσης εννοείται όλα ήταν πουλημένα. Δε θα υπήρχαν είκοσι πέντε «Scooby maniacs παύλα επενδυτές» που δε θα έσκαγαν μισό εκατομμύριο λίρες για να το βάλουν στο γκαράζ τους;
Ένας εξ αυτών ήταν και ο ιδιοκτήτης του. Δεν τυχγάνει να γνωρίζω για τον προαναφερόμενο τίτλο του Scooby maniac, σίγουρα όμως πρόκειται για επενδυτή με χαρτοφυλάκιο.
Δεν έχετε παρά να συνεχίσετε μερικές αράδες παρακάτω για το τι δείχνει ο χιλιομετρητής.
«Πόσα χιλιόμετρα, είπες, ότι έχει;»
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (τέτοιον έχει το Prodrive 25, μαζί με άλλη σύγχρονη «προίκα») δείχνει μόλις 145 μίλια. Ούτε καν 240 χιλόμετρα.
«Κούτα» και δε χρειάζεται να αναρωτιέστε περαιτέρω για το περί «επενδυτή».
Προστατευμένο με PFF (Paint Protection Film), το μοναδικό σ’ αυτό το, ας το πούμε, ασημί, το Solar Siver, και, όπως ευαγγελίζεται η καταχώρηση για την πώλησή του, σα να βγήκε μόλις τώρα απ’ το κουτί.
Όπως είπαμε, μόλις 25 τεμάχια και το καλούπι των Subaru Prodrive 25 έκλεισε – εξ ου και το βαφτιστικό τους. Απ’ αυτά, τα 12 ήταν δεξιοτίμονα. Ανεξαρτήτως διάταξης, όλα σπάνια, δυσεύρετα και μοναδικά. Οι γιατροί λένε πως η δουλειά γίνεται μια χαρά και ένα νεφρό. Όμως το θέμα είναι πόσα «πιάνει» πριν αρχίσουμε να μιλάμε για άλλα ζωτικά όργανα
Photo: gcmotors.co.uk
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.