H μέρα που ο Mark Webber παραλίγο να συναντήσει τον Θεό

Post date:

Author:

Category:

Στο Le Mans του ’99, όταν η Mercedes που οδηγούσε o Mark Webber κυριολεκτικά απογειώθηκε, του άφησε μελανιές, ισχυρό κραδασμό και την καταχώρησή του ως ένα από τα πιο θεαματικά ατυχήματα του motorsport. Λένε πως ο άνθρωπος είναι πιο δυνατός από το σεισμό γιατί μπορεί να τον ξεχάσει. Σωστά, Mark;

Στα δοκιμαστικά, λοιπόν, του 1999, μόλις μετά από μια επιτυχημένη χρονιά με τη Mercedes στην κατηγορία GT, στην ευθεία Mulsanne, ένα κατασκευαστικό λάθος στην αεροδυναμική της CLR ήταν αρκετό για να τον στείλει σε μια σύντομη γνωριμία με το θάνατο.

Το αυτοκίνητο απογειώθηκε και ο μόλις 23 ετών, τότε Mark Webber τα ‘δε όλα. Έγινε κάπως έτσι.  

Ευτυχώς το αυτοκίνητο του με το Νο4 (σε αντίθεση με το Νο5 του Peter Dumbreck που «βρήκε» δέντρα) προσγειώθηκε σε μαλακό χώμα. Και οι δύο οδηγοί στάθηκαν τυχεροί και ήταν θαύμα πως ένα «αεροπλανικό» με μια «τρακοσάρα» τους άφησε να ξαναδούν τον ήλιο.

Το σοκ από ένα ατύχημα δεν ξεπερνιέται εύκολα. Και δεν έχει σημασία αν τρέχεις στο Μαρκόπουλο ή στο Le Mans.

Το κακό προκύπτει ανά πάσα στιγμή. Άσε που το Le Mans -και γενικά το motorsport- είναι αναλογικά ασφαλέστερο από το δημόσιο δρόμο. O Webber απογειώθηκε με 300 κι έφυγε με γρατζουνιές

Αν γλιτώσεις το χάρο ή το αναπηρικό, συνήθως σου μένει ένα ψυχολογικό. Κι αυτό είναι το θέμα μου. Πώς να μη σου σπάσει τον οδηγικό τσαμπουκά.

Η δύναμη τού να επιστρέφεις, στο όποιο σημείο όπου «λόκαρε» η ψυχώ σου είναι η πρακτική εφαρμογή βίας στη βία του περιστατικού. Ή όπως λέει ένα τσιτάτο, «ο άνθρωπος είναι πιο δυνατός απ’ το σεισμό γιατί μπορεί να τον ξεχάσει». Σοφόν.

Photo: YouTube

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της