MAGA: Το Mustang GTD των 826 PS φέρνει τα καλά της Αμερικής

Post date:

Author:

Category:

Το νέο Ford Mustang GTD με την ιπποδύναμη που μόλις διαβάσατε και τη ροπή των 900 Nm όχι μόνο το ισχυρότερο μοντέλο στην μακρά γενεαλογία του «άγριου αλόγου» του «μπλε οβάλ» αλλά υπενθυμίζει την εποχή όπου η ατέλειωτη ισχύς ήταν απενοχοποιημένη. Μόνο που στρίβει κιόλας

Ford Mustang GTD 2025

Το Mustang GTD είναι έτοιμο για ένα γυρολόγιο στο Νορντσλάιφε της τάξης των 7 λεπτών – και κάτω


Τα βίντεο του Mustang GTD με τις επισκέψεις τους στο Ρινγκ κυκλοφορούν εδώ και καιρό στο διαδίκτυο. Η Ford Αμερικής επενδύει μια σημαντική ποσότητα πόρων και ενέργειας ώστε το νέο της μοντέλο να επισκιάσει ό,τι κινείται στη συγκεκριμένη κατηγορία

Προσεγμένα αεροδυναμικά στοιχεία, σύστημα DRS (Drag Reduction System), υψηλή τελική ταχύτητα της τάξης των 325 χλμ/ώ. και, βέβαια, μετάδοση κίνησης μόνο στον πίσω άξονα.

Πώς το καταφέρνει; Μόνο οι «μάγοι» του αντίστοιχου τμήματος της Ford το ξέρουν.

Πάντως η απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,2 λίτρων, ισχύ 826 PS, ροπή 900 Nm, όριο περιστροφής του στις 7.650 σ.α.λ. και σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ είναι η «καρδιά» του ιδιαίτερα αρρενωπού αυτού κουπέ

Το εντυπωσιακό κουπέ της Ford εξοπλίζεται με ανθρακονημάτινα φρένα και πίσω ανάρτηση με ημι-ενεργά αμορτισέρ που τοποθετούνται μαζί με τα ελατήρια σε οριζόντια, αγωνιστική διάταξη ανάμεσα στους πίσω τροχούς.

Το δυνατό, καθαρά οδηγοκεντρικό πακέτο στοχεύει να εκπληρώσει την υπόσχεσή του Mustang GTD που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει ένα γύρο στην «Πράσινη Κόλαση» σε χρόνο κάτω των 7 λεπτών ανά γύρο.

MAGA: Το Mustang GTD των 826 PS ξαναφέρνει τα καλά της Αμερικής

Όπως δήλωσε σχετικά ο Greg Goodall, Mustang GTD Chief Program Engineer, «από την πρώτη μέρα πρωταρχικός μας στόχος ήταν να κάνουμε το GTD το πρώτο supercar με επιδόσεις παγκόσμιας κλάσης, διαθέτοντας συγχρόνως την ψυχή ενός γνήσιου Mustang».

Photo: ford.gr


Ford Mustang drift

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει