Manthey Porsche 911 GT3 RS: 1.000 κιλά αρνητικής άντωσης

Post date:

Author:

Category:

Διά χειρός του οίκου Manthey με στοχευμένες μηχανολογικές επεμβάσεις και εξωφρενικά αεροδυναμικά στοιχεία, το αυτοκίνητο που βλέπετε παράγει μεγαλύτερο downforce κι από McLaren P1. Χωρίς ωστόσο να επιβαρύνεται η αεροδυναμική αντίσταση. Θαύμα; Μπορεί και το απαύγασμα του tuning

GT3 RS Manthey Kit

H Manthey Porsche 911 GΤ3 RS υπόσχεται εκπληκτικές επιδόσεις στην πίστα. Δεν έχει αύξηση ισχύος αλλά είναι σημαντικα ταχύτερη από το 6:44 στο Νίρμπουργκρινκ της «απλής» GT3 RS. Πώς; Διαβάστε τη συνέχεια


Η πίσω όψη του αυτοκινήτου είναι μάλλον η πιο χαρακτηριστική. Η τεράστια αεροτομή [αλήθεια, μήπως έπρεπε να την κάνουν ακόμα μεγαλύτερη;] και το καλυμμένο πίσω παρμπρίζ δίνουν, μεταξύ άλλων φυσικά, το στίγμα της αεροδυναμικής

Για την ακρίβεια, η αντικατάσταση του τελευταίου με το «πτερύγιο καρχαρία» και το ανθρακονημάτινο πάνελ στη θέση του παρμπρίζ ακολουθούν την αντίστοιχη λογική που χρησιμοποιείται στην αγωνιστική 963 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).

Είναι επίσης κατά 25% ελαφρύτερο.

Το σύνολο περιλαμβάνει ό,τι εξονυχιστικά μελετημένο έχει βγει από τον οίκο του γερο-Όλαφ, με ημιενεργά coilover, διαφορετικά ύψη της ανάρτησης, διαχύτη, αισθητήρες ανά τροχό σε συνεργασία με ηλεκτρονική μονάδα για ρύθμιση της απόσβεσης, τροχοί που υποστηρίζουν τη ροή αέρα και, στo σύνολο, κάποια 1.000 κιλά αρνητικής άντωσης στα 285 χλμ/ώ (σε σχέση με τα 865 κιλά της GT3 RS)

Και από γυρολόγιο;

Ο Manthey λέει πως τα δεδομένα που επεξεργάζονται δείχνουν ένα γυρολόγιο σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με την «απλή» GT3 RS [ναι, λες και το ‘χει ανάγκη…].

Ο δε επίσημος χρόνος στην πίστα του Νίρμπουργκριγκ δεν έχει ανακοινωθεί διότι προς το παρόν απλώς δεν υπάρχει.

Ο καιρός αυτήν την εποχή δεν ευνοεί κάτι τέτοιο, αν και σίγουρα θα έχουν υπόψιν τους την «περιοχή» που θα αναμένεται να κινηθεί το σχετικό γυρολόγιο.

GT3 RS Manthey Kit

Πόσο, είπες, κοστίζει;

Να παραγγείλουμε κάνα δυό. Στάνταρ.

Το Manthey Kit κοστίζει γύρω στα €120.000. Ό,τι πρέπει για την αναβάθμιση της GT3 RS που ήδη κατέχουν κάποιοι.

Ή μήπως, όπως εύστοχα το θέτει το βρετανικό evo, να έχουν και ένα μεταχειρισμένο 997 GT3 δίπλα στο γκαράζ τους;

Αυτά είναι διλήμματα σ΄αυτήν την άτιμη τη ζωή. Porca miseria. Πάντως δεν μπορείτε να αγοράσετε μέρη του kit. Ή όλο ως έχει ή τίποτα

Αναλυτικές πληροφορίες από τον εκπρόσωπο του Manthey στο παρακάτω βίντεο του Top Gear που βρέθηκε στο χώρο το σωστό.

Photo: Manthey


Porsche 911 vs Cayman S

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει