Το Nissan R90CK των 1,100 ίππων και 366 km/h. Πώς ήταν πραγματικά; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Aυτός ήταν ο γύρος που χάρισε στον Mark Blundell, στα μόλις 24 του χρόνια, τον ταχύτερο γύρο στο Le Mans, το 1990. Ήταν η εποχή του Nissan R90CK των 1,100 ίππων. Μια αναδρομή στην αδιάνοητα γρήγορη εποχή του Group C

Nissan R90CK Mark Blundell

Φωτό με σημασία: Ο Mark Blundell, είκοσι πέντε χρόνια μετά την pole position στο Le Mans με το Nissan R90CK, ξανασυναντιέται, το 2015, με το τέρας των νεανικών του χρόνων


O Mario Andretti, πρωταθλητής της F1 το 1978, είχε πει κάποτε: ”If everything seems under control, you`re not going fast enough” (σ.σ. αν όλα φαίνονται να βρίσκονται υπό έλεγχο, δεν πηγαίνεις αρκετά γρήγορα)

O Blundell, σ’ αυτόν το γύρο, μάλλον είχε ξεπεράσει το όριο τού «αρκετά γρήγορα». 

- Διαφήμιση-

Όπως ο ίδιος είχε δηλώσει, ‘‘every input was pure reflex. Things were coming at me everywhere I looked. For about 50 percent of the lap I felt like I was on the verge of a massive accident”.

Από τη μετάφραση μπορείτε να κρατήσετε το τελικό σκέλος: «για το 50% του γύρου ήταν σα να βρισκόμουν στο όριο ενός τεράστιου ατυχήματος». Tο υπόλοιπο δεν το μεταφράζουμε χάριν αυθεντικότητας

Nissan R90CK

Πάλη με το τιμόνι, χειροκίνητο κιβώτιο με «χτένι» -ούτε καν σειριακό-, αναταράξεις χειρότερα από πτήση με παλιόκαιρο αλλά δύναμη και ροπή για να μετακινήσεις ολόκληρο πλανήτη

Για την ιστορία, το Group C είχε διάρκεια απ`το 1982 ως το 1993. Πρωτότυπα που οι περισσότεροι θυμούνται, η Porsche 956 που κυριάρχησε χρόνια αλλά και το Mazda 787B, νικητής του 1991 με κινητήρα Wankel.

Για την ιστορία, τo Nissan R90CK με το νούμερο 24 των Mark Blundell, Julian Bailey και Gianfranco Brancatelli, εγκατέλειψε στον 142ο γύρο. Νικητές ήταν οι John Nielsen, Price Cobb & Martin Brundle με Jaquar XJR-12.


BMW M5 Competition

Photo:

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει