Ιπτάμενο Mazda MX-5; Aυτό που απογείωσε το γυρολόγιο στο Nürburgring

Post date:

Author:

Category:

Το ασημί Mazda MX-5, προσωπικό αυτοκίνητο του του test driver της Koenigsegg, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο που έγινε ποτέ με τέτοιο αυτοκίνητο. Δείτε το in-car video και διαβάστε τα specs. Και φαντάσου, ούτε καν με μπλοκέ διαφορικό

Το Mazda MΧ-5 (ΝC) του 30χρονου Σουηδού Robert Serwanski, οδηγού-δοκιμαστή της Koenigsegg, ξεσήκωσε τον ενθουσιασμό στα fora των enthusiasts με τον (ανεπίσημο) χρόνο που σημείωσε στην πίστα του Nordschleife.

Συγκεκριμένα, το NC, μοντέλο 2007, έκανε το εντυπωσιακό 7:37.38 (με το μικρότερο μήκος της διαδρομής, κατά Bridge to Gantry). Και όμως, το NC δεν ήταν υπερτροφοδοτούμενο ή «κομπρεσοράτο». Απλή «ατμόσφαιρα», με μερικές επιμέρους βελτιώσεις. Και, ω τι έκπληξη, με «ανοιχτό» διαφορικό και ουχί μπλοκέ. Και με 5άρι σαζμάν.

Less is more

Άλλη μια επιβεβαίωση πως δεν χρειάζεται κάποιος ένα πανάκριβο υπεραυτοκίνητο για να κάνει τη διαφορά. Γίνεται και με προσιτές λύσεις και με καλοστημένα αυτοκίνητα της διπλανής πόρτας. Ο οδηγός είναι αυτός που μετράει και, αν θέλετε, μία έξυπνη προσέγγιση ενός track day αυτοκινήτου.  Απολαύστε τον. 

Database / Mazda MX-5 NC 2.0 

Με την ευκαιρία, αυτές είναι οι επεμβάσεις στο αυτοκίνητο, όπως ακριβώς τα σημείωσε ο οδηγός του. Είναι ελαφρωμένο το Mazda MX-5 και έχει ενισχύσεις σε επιμέρους σημεία αλλά χωρίς κάτι εξωτικό. Ιπτάμενη «ατμόσφαιρα».

– ECU Remap

– Full Race-exhaust with race-cat and CAI

– Larger coolant radiator with aluminum reservoir

– 245/40 17 track tyres, road legal, on 17×9

– Coilovers with 13/8 Springs

– Aftermarket ARB front, no ARB rear

– 6-Pot at front, OEM at the back, 2 piece discs (oem size), race fluid & pads, cooling

– Carbon fibre drivers seat, no passenger seat

– Aftermarket steering wheel

– Approx 1090kg incl ½tank of fuel and 80kg driver 

– 5 Speed Gearbox with close ratios gear kit 

– 4,1 FD without LSD 

– Light flywheel, OEM clutch

– AC and PS delete

– Cro-moly rollbar, welded

– CF Roof 

– Lightened & reinforced front subframe– Seam-welded rear subframe

– Seamwelded door-openings

– Additional bracing underneath– Small boot spoiler

– Small front lip

Photo: BridgeToGantry

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της