Το υπεραυτοκίνητο των Ultimate Series της βρετανικής εταιρείας, η McLaren Senna, μόλις έκανε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Hockenheimring. Είναι ανεπίσημο αλλά το βίντεο αποκαλύπτει τα δευτερόλεπτα που κάνουν τη διαφορά
Το γερμανικό SportAuto έβαλε στη συνήθη έδρα, την πίστα του Hockenheim, τη McLaren Senna. Το πνεύμα του Ayrton είναι ήρεμο
Στο κάθισμα του οδηγού ο 38χρονος εκδότης-δοκιμαστής-αγωνιζόμενος-τα κάνω όλα και γρήγορα- Christian Gebhardt. Ως συνήθως, με σηκωμένα τα μανίκια. Είναι ο κύριος που βλέπετε
Η McLaren Senna των 800 ίππων, 800 Nm ροπής και 800 kg αρνητικής άντωσης απαιτεί σοβαρή εμπλοκή. Πόσο μάλλον όταν πρέπει να στραγγίξεις το τελευταίο δευτερόλεπτο απ’ την πίστα όπου το έγκυρο και αρκούντως πυροβολημένο SportAuto συνηθίζει να κάνει τους σχετικούς γύρους.
Η McLaren Senna ολοκλήρωσε τη δοκιμασία σε μόλια 1.40,79. Το γυρολόγιο είναι καταιγιστικό. Για να έχετε μια εικόνα, συνιστά μια διαφορά της τάξης των 5 δευτερολέπτων από τη Ferrari Pista.
Η Senna είναι ταχύτερη απ΄τη Manthey-Porsche GT2 RS MR (1:43.5) ή τη Lamborghini Aventador SVJ. Πρόκειται για μεγάλη διαφορά. Ως γνωστόν, τα δευτερόλεπτα επί της πίστας δεν έχουν σχέση με ξηροκάρπια. Κοινώς, δεν κατεβαίνουν εύκολα
Για την ιστορία, η McLaren Senna επιταχύνει από στάση μέχρι τα 200 km/h σε μόλις 6,8” και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 335 km/h. Πίσω απ΄τον Christian Gebhardt βρισκόταν ο 4λιτρος V8 με τα διπλά τούρμπο και ένα συνολικό βάρος κάτω από 1,200 kg. Πρόκειται για την ελαφρότερη McLaren απ΄την εποχή της εμβληματικής F1.
Οι ταχύτεροι χρόνοι αυτοκινήτων παραγωγής στο Hockenheimring
McLaren Senna: 1.40,8
Manthey-Porsche GT2 RS MR: 1.43,5
Ferrari 488 Pista: 1.45,9
Porsche 911 GT3 RS: 1.46,0
Lamborghini Aventador SVJ: 1.47,3
Mercedes-AMG GT R Pro: 1.48,0
McLaren 600 LT: 1.48,9
Lamborghini Huracán Evo: 1.49.0
Porsche 911 Turbo S (991.2): 1.50,0
Mercedes-AMG GT 63 S: 1.52,8
Audi R8 V10 Performance: 1.53,3
Porsche 911 Carrera S (992): 1.53,3
Aston Martin DBS Superleggera: 1.54,6
Porsche 718 Cayman GT4: 1.55,0
Audi R8 V10 Spyder Performance: 1.55,2
Info/Photo: cars.mclaren.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.