Αυτές τις μέρες η μαύρη Huracan STO είναι σε διαδικασία να αποκαθηλώσει τη Mercedes-AMG GT Black Series απ’ το θρόνο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Νορντσλάιφε, θρόνο που κατέχει με χρόνο 6:43.61. Όμως το κάνει νόμιμα; Ιδού το ερώτημα
Η Huracan STO με το V10 στο κέντρο του αμαξώματος και τους μηχανικούς γύρω της. Λεπτομέρεια: προσέξτε το μεταλλικό δοχείο με το καύσιμο
Τελείως τυπικά κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι καύσιμο βάζει ο κάθε κατασκευαστής στην προσπάθειά του να σπάσει ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ
Ουσιαστικά λέγεται πως, ακριβώς για να έχει μία πιο κοινά αποδεκτή αποδοχή ένα τέτοιο ρεκόρ, το 90% εξ αυτών συνηθίζει να βάζει καύσιμο απ’ τα λίγα αυτά πρατήρια που υπάρχουν γύρω από το Ρινγκ.
Το γυρολόγιο που μετράει. Χοντρά
Απ’ την άλλη, η κάθε εταιρεία θέλει να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μετά από την επένδυση χρημάτων και τεχνολογίας που φέρει το κάθε τέτοιο της αυτοκίνητο.
Ως γνωστόν, η ανακοίνωση ενός γυρολογίου-ρεκόρ αποτελεί για τους κατασκευαστές ένα δυνατό «διαβατήριο». Κυρίως σε πωλήσει αλλά και σε εταιρική εικόνα, υστεροφημία και πολλές δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο
Όπως εύστοχα εντόπισε ο σκληροπυτηνικός ιστότοπος BTG, το μεταλλικό δοχείο με το καύσιμο της Huracan STO προέρχεται από την Panta, μία εταιρεία που εξειδικεύεται σε αγωνιστικά καύσιμα.
Η αναγραφόμενη ένδειξη είναι ”Βenzina Speciale” και, αν είναι έτσι, τότε η Lamborghini μάλλον δεν ακολουθεί την τυπική οδό
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να δείτε το βίντεο με τη Huracan STO κατά τη διαδικασία του ανεπίσημου γύρου της.
Ο V10 ακούγεται υπέροχα.
Photo: Spy Media
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.