Με τι καύσιμο θέλει η Huracan STO να σπάσει το ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Αυτές τις μέρες η μαύρη Huracan STO είναι σε διαδικασία να αποκαθηλώσει τη Mercedes-AMG GT Black Series απ’ το θρόνο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Νορντσλάιφε, θρόνο που κατέχει με χρόνο 6:43.61. Όμως το κάνει νόμιμα; Ιδού το ερώτημα

Lamborghini Huracan STO

Η Huracan STO με το V10 στο κέντρο του αμαξώματος και τους μηχανικούς γύρω της. Λεπτομέρεια: προσέξτε το μεταλλικό δοχείο με το καύσιμο


Τελείως τυπικά κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι καύσιμο βάζει ο κάθε κατασκευαστής στην προσπάθειά του να σπάσει ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ

Ουσιαστικά λέγεται πως, ακριβώς για να έχει μία πιο κοινά αποδεκτή αποδοχή ένα τέτοιο ρεκόρ, το 90% εξ αυτών συνηθίζει να βάζει καύσιμο απ’ τα λίγα αυτά πρατήρια που υπάρχουν γύρω από το Ρινγκ.


AMG GT Black Series

Το γυρολόγιο που μετράει. Χοντρά

- Διαφήμιση-

Απ’ την άλλη, η κάθε εταιρεία θέλει να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μετά από την επένδυση χρημάτων και τεχνολογίας που φέρει το κάθε τέτοιο της αυτοκίνητο.

Ως γνωστόν, η ανακοίνωση ενός γυρολογίου-ρεκόρ αποτελεί για τους κατασκευαστές ένα δυνατό «διαβατήριο». Κυρίως σε πωλήσει αλλά και σε εταιρική εικόνα, υστεροφημία και πολλές δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο

Όπως εύστοχα εντόπισε ο σκληροπυτηνικός ιστότοπος BTG, το μεταλλικό δοχείο με το καύσιμο της Huracan STO προέρχεται από την Panta, μία εταιρεία που εξειδικεύεται σε αγωνιστικά καύσιμα.

Η αναγραφόμενη ένδειξη είναι ”Βenzina Speciale” και, αν είναι έτσι, τότε η Lamborghini μάλλον δεν ακολουθεί την τυπική οδό

Photo: Spy Media

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να δείτε το βίντεο με τη Huracan STO κατά τη διαδικασία του ανεπίσημου γύρου της.

Ο V10 ακούγεται υπέροχα.


Photo: Spy Media

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει