Mercedes 190 E 2.3-16. Το σεντάν που «έσπασε» τα χρονόμετρα

Post date:

Author:

Category:

Στην ιστορία της Mercedes-Benz εκείνη η μέρα στην Ιταλία ήταν καθοριστική. Το τετράπορτο 190 E 2.3-16 επρόκειτο να κάνει το γύρο της γης σε οκτώμισυ μέρες υπό 40 βαθμούς Κελσίου

Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 The ONE magazine

Το θρυλικό Mercedes 190 E 2.3-16 στα πιτ της Ναρντό. Το επίδικο ήταν η καταξίωση ως ανθεκτικό και γρήγορο driver’s car, ικανό για ένα μεγάλο ρεκόρ


Μόλις είχε βγει το αντίπαλο δέος, το BMW M3 E30. Κι αυτό ήταν ένα τετράθυρο σεντάν. Διακριτικό αλλά οδηγοκεντρικό. Δεν είχε ξαναγίνει στα χρονικά της Mercedes ένα ανάλογο μοντέλο. Αλλά κάπως έπρεπε να πεισθούν και οι απαιτητικοί

Υπήρχαν δύο τρόποι για να γίνει κάτι τέτοιο.

Ο πρώτος ήταν να ρίξει η εταιρεία άπειρο επικοινωνιακό χρήμα. Να δουν το νέο μοντέλο μέχρι και οι αγέννητοι. Και μόνο ποσοστιαία να το δεις, τα νούμερα των πωλήσεων θα μοίραζαν χαμόγελα.

Ο δεύτερος τρόπος ήταν πιο δύσκολος. Ήθελε πίστα, χρονόμετρα, πίεση και ένα ερωτηματικό για το αποτέλεσμα.

Όμως η απόφαση στη Στουτγάρδη όφειλε να είναι τέτοια, δύσκολη, απέναντι στις αποφάσεις του Μονάχου, εκεί όπου, ως γνωστόν, έχει την έδρα της η BMW. Κι αυτό γιατί το Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, το baby Mercedes, όπως το έλεγαν, ήταν μεν το μικρότερο μοντέλο της γκάμας, ωστόσο βρισκόταν σε αποστολή.

Ο κωδικός του μοντέλου έλεγε τη μισή αλήθεια: 2,3 λίτρα και 16βάλβιδο καπάκι. Τα υπόλοιπα έπρεπε να αποδειχθούν στην πίστα της Ναρντό. Να προκύψει με νούμερα η αξιοπιστία οδηγώντας με το πόδι στη μοκέτα επί χιλιάδες χιλιόμετρα, να βγει ο χρόνος ο σωστός, να έρθει η υστεροφημία απέναντι στη Βαυαρία

Διαβάστε τη συναρπαστική ιστορία πίσω από τις φωτό ξεφυλλίζοντας στην οθόνη σας τη νέα έκδοση του The ONE magazine


Το εσωτερικό του Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, όπως είχε προετοιμαστεί για τον μεγάλο τελικό μεταξύ Στουτγάρδης – Μονάχου. Δείτε τις υπόλοιπες φωτό και τη σημερινή κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στις ψηφιακές σελίδες του The ONE magazine

Καλυμμένοι προβολείς και ελαφρώς τροποποιημένο το συγκεκριμένο Mercedes 190 Ε 2.3-16, όπως παρέμεινε μετά το μεγάλο ρεκόρ

Photo: mercedes-benz.gr / The ONE magazine


Ayrton Senna Mercedes

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει