Μέσα στην Porsche 911 Singer. Μα τι ήχος

Post date:

Author:

Category:

Είναι μάλλον απίθανο να βρεθεί κάποιος πίσω απ΄το τιμόνι της πανάκριβης και ιδιαίτερης Porsche 911 Singer. Ευτυχώς υπάρχει το βίντεο με τον οδηγό αγώνων και test-driver της singer, Marino Franchitti, στην πίστα της Laguna Seca

Singer

Η Singer έχει καταφέρει να κάνει κάτι πολύ ιδιαίτερο με τις 911. Χρησιμοποιώντας τες ως βάση, τις επαναπροσδιορίζει ως μία μείξη ανάμεσα στο αερόψυκτο παρελθόν και το εκλεπτυσμένο ραφινάρισμα τού σήμερα


Ο οδηγός εξέλιξης της Singer, ο γνωστός και από τη συνεργασία του στο βρετανικό evo, Marino Franchitti είχε άλλη μία ευκαιρία από τις πολλές που θα απολαμβάνει

Να οδηγήσει με in-car το τελευταίο δημιούργημα της Singer, τη DLS.

- Διαφήμιση-

Τα αρχικά σημαίνουν Dynamics & Lightweighting Study (DLS) και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Williams Advanced Engineering. Για την ιστορία, η έδρα της Singer είναι στην Καλιφόρνια. Η αμερικανική αγορά έχει τους εύπορους αποδέκτες της διαφορετικότητας την οποία πουλάει η εταιρεία.


Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πέρυσι ότι θα συνεργαστούν για την κατασκευή προηγμένων κινητήρων υψηλής απόδοσης. Στη DLS, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 4.0 λίτρων, φυσικά επίπεδος εξακύλινδρος κα αποδίδει 500 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Εννοείται ατμοσφαιρκός.


Τόσο ιδιαίτερη, τόσο ακριβή

Το unique selling point της Singer είναι αυτός ο χαρισματικός συνδυασμός. Αμάξωμα από κλασικές 911 (ούτε καν 993), διαβολεμένη προσοχή στη λεπτομέρεια που παραπέμπει έντονα σε κάστομ σχεδίαση, ατμοσφαιρικός κινητήρας. Και, βέβαια, ξαναδουλεμένες αναρτήσεις και φρένα που να μπορούν να διαχειριστούν την ισχύ αλλά και τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Α ναι, και προσεγμένη αεροδυναμική. Η εταιρεία λέει ότι οι ανασχεδιασμένες θυρίδες ψύξης, η μπροστινή αεροτομή και το πίσω ducktail (που παραπέμπει σ’ αυτό των κλασικών RS) μειώνουν την άντωση στο εμπρός μέρος και βοηθούν αισθητά το «πίσω».



Προσθέστε επιλεκτική χρήση τιτανίου, μαγνησίου, αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο της Hewland, ηλεκτρονικά από τη Bosch (πού θα πήγαινες χωρίς ESP;), κεραμικά φρένα και όλο το class quality και έχετε το λογαριασμό.

Πόσο; Κρατηθείτε. Γιατί τα φημολογούμενα 1.8 εκατομμύρια δολάρια είναι αυτά που επιβάλλουν τα υπογλώσσια. Ας αρκεστούμε στο βίντεο, λοιπόν.


Photo: Singer

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει