Καθώς τα μέτρα περιορισμού αρχίζουν να χαλαρώνουν στην Ιταλία, αυτή είναι μία ευκαιρία για μερικές ερωτήσεις στον Gabriele Tarquini, τον Πρωταθλητή του WTCR με την ομάδα της Hyundai
Ο «γερόλυκος» του motorsport, ο 58χρονος πλέον Gabriele Tarquini, είναι εδώ και χρόνια ο γηραιότερος που έχει ποτέ κερδίσει πρωτάθλημα θεσμού της FIA
Για την ακρίβεια, ο Gabriele Tarquini ήδη από το 2009, όταν κέρδισε το πρωτάθλημα WTCC, είχε σπάσει το ρεκόρ του Juan Manuel Fangio όταν ο τελευταίος ήταν 46 ετών κερδίζοντας πρωτάθλημα της F1, ως ο γηραιότερος πρωταθλητής
Τότε ο Tarquini ήταν 47 ετών. Οπότε, μια δεκαετία και πλέον αργότερα, στο σήμερα δηλαδή, ο ταχύτατος βετεράνος των αγώνων είναι μακράν το πιο ανθεκτικό «σασί» του σύγχρονου motorport.
Τώρα, που τα μέτρα περιορισμών λόγω κορωνοϊού αρχίζουν να χαλαρώνουν στη γείτονα χώρα, ο Ιταλός πρωταθλητής είχε την ευκαιρία για ένα διαφορετικό shakedown.
Ο κορωνοϊός και η προπόνηση
Πώς είναι η ζωή σας στην Ιταλία εν μέσω Covid;
Ναι, εγώ, η γυναίκα μου, η κόρη μου και ο γιος μου είμαστε όλοι στο σπίτι. Ευτυχώς έχουμε αρκετά δωμάτια. Όλοι χρειάζονται το δικό τους χώρο και χωριστούς υπολογιστές. Τα παιδιά μου είναι 14 και 15 ετών και εκπαιδεύονται μέσω διαδικτύου, οπότε χρειάζονται διαφορετικά δωμάτια για να μιλούν με τους δασκάλους τους.
Η Ιταλία ήταν μία από τις πρώτες χώρες που μπήκαν σε lockdown. Πώς είναι η κατάσταση τώρα;
Κατά τον πρώτο μήνα του lockdown στην Ιταλία, ήταν πολύ δύσκολο να βγούμε από το σπίτι μας. Όλα ήταν κλειστά και ήταν ψυχολογικά δύσκολο για όλους. Από τις 18 Μαΐου μας επιτράπηκε να μετακινηθούμε στην περιοχή και είναι σημαντική διαφορά. Υποχρεούμαστε να κινούμαστε σε απόσταση 30 χιλιομέτρων από το σπίτι μας. Αλλά τουλάχιστον μπορούμε να οδηγήσουμε και να ασκηθούμε έξω.
Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα άσκησής σας;
Τους τελευταίους δύο μήνες έτρεξα περίπου 350 χιλιόμετρα στο διάδρομο. Μετά άρχισα να βαριέμαι. Τώρα μου επιτρέπεται να τρέχω έξω. Ζούμε κοντά στη θάλασσα, οπότε είναι ένα πραγματικά όμορφο μέρος για άσκηση. Κάπως έτσι διατηρώ το κίνητρό μου. Επίσης, το γήπεδο γκολφ στην περιοχή μας άνοιξε πρόσφατα. Το ερωτεύτηκα το γκολφ πριν μερικά χρόνια, οπότε χαίρομαι που μπορώ να παίζω ξανά.
Τι άλλο σας κράτησε απασχολημένο αυτό το διάστημα;
Στην αρχή μπόρεσα να συνεχίσω την προπόνηση μέσα στο σπίτι με κάποια μηχανήματα και βάρη. Δεν είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο. Είναι όμως ικανοποιητικό για να συνεχίσω να ασκούμαι. Είχα επίσης καθημερινές συνεντεύξεις με Ιταλούς δημοσιογράφους. Αλλά και ήταν ωραίο να περνώ χρόνο με την οικογένειά μου. Δε βρίσκομαι συχνά σπίτι για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, οπότε οργάνωσα πράγματα που είχαν εγκαταλειφθεί για καιρό. Μερικά απ’ αυτά είχα να τα ξαναδώ επί σαράντα χρόνια. Όλη αυτή η ιστορία με κράτησε απασχολημένο για περίπου δέκα ημέρες
Ένας χαμογελαστός, μάχιμος 58άρης. Όταν ο Gabriele Tarquini υπέγραφε ως δοκιμαστής του TCR project της Hyundai
Η επαφή με την ομάδα της Hyundai
Ποια ήταν η επαφή σας με την ομάδα αυτό το διάστημα;
Ήταν συχνή. Ειδικά με τον Team Manager της ομάδας BRC Hyundai N LUKOIL Squadra Corse. Μιλούσαμε κάθε εβδομάδα. Με έπαιρνε για να μαθαίνει πώς είμαι. Ήμουν επίσης σε επαφή με το αφεντικό της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, για να ενημερώνομαι για το πότε θα έχουμε ξανά αγώνες.
Εσείς δεν έχετε υποπέσει στον πειρασμό των virtual αγώνων;
Όχι, δεν νομίζω ότι είναι για μένα. Έχω οδηγήσει σε προσομοιωτή στο παρελθόν. Ωστόσο, νομίζω ότι ξεκινώντας απ’ το μηδέν στον τομέα των ψηφιακών αγώνων θα μου ‘παιρνε πολύ χρόνο για να είμαι ανταγωνιστικός. Αντ ‘αυτού, επικεντρώθηκα στους πραγματικούς αγώνες και παρακολούθησα βίντεο από τις τελευταίες δέκα σεζόν. Επικεντρώθηκα στην εύρεση βίντεο από διαφορετικές οπτικές γωνίες που δεν είχα ξαναδεί. Πριν από το lockdown δεν θα περνούσα πολύ χρόνο για να κάνω κάτι τέτοιο. Οπότε ήταν θετικό ότι χρησιμοποίησα το διαθέσιμο χρόνο για να μάθω κάτι.
Με την ευκαιρία, δείτε το ενδιαφέρον βίντεο με τον Tarquini να δοκιμάζει το Hyundai I30 N.
Info/Photo: Hyundai
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.