Νέα Lamborghini Huracán STO. Ο εξτρεμιστικός αντίπαλος της GT3 RS (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Μετάγγιση τεχνολογίας από τις πίστες κατευθείαν στο δρόμο για την εντυπωσιακή, σε όψη και προδιαγραφές, Lamborghini Huracán STO. Η πιο σκληροπυρηνική Huracán που κατασκευάστηκε ποτέ έχει στόχο την, επίσης, πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Porsche 911, τη GT3 RS. Παρότι είναι αισθητά ακριβότερη με τιμή εκκίνησης τα €240,511 χωρίς να συνυπολογίζονται οι τοπικοί φόροι ανά χώρα εισαγωγής της

Lamborghini Huracan STO

Η ιταλογερμανική εταιρεία σκοπεύει να έχει έτοιμη την πισωκίνητη Lamborghini Huracán STO τον επόμενο χρόνο και θα είναι διαθέσιμη μέχρι τα τέλη του 2022, χωρίς να προσδιορίζεται ο αριθμός παραγωγής


Η λογική της STO (Super Trofeo Omologata) είναι η παραγωγή της πιο εξτρεμιστικής Huracán που έχει κατασκευαστεί ποτέ μεταφέροντας τεχνολογίες από το αντίστοιχο μοντέλο της κατηγορίας αγώνων GT3 σε χρήση δρόμου

Η επίσημη ενημέρωση λέει πως έχουν εφαρμοστεί προδιαγραφές με έμφαση στην αεροδυναμική και τη μείωση βάρους. Ο στόχος είναι «η πιο αυθεντική αίσθηση οδήγησης».

Το πρώτο στοιχείο, η αεροδυναμική, έφερε ξανά στο προσκήνιο, από τις εποχές της Miura, το λεγόμενο confango – την ενιαία διαμόρφωση του καπό, των φτερών και του εμπρόσθιου προφυλακτήρα σε ένα ενιαίο τμήμα. Αυτό που βλέπετε παρακάτω.

Huracan STO Miura

Γρήγορα μαθήματα ιταλικής διαλέκτου: το ”cofango” είναι σύνθετη λέξη και αποτελείται από το ”cofano” (καπό) and ”parafango” (φτερά). Αμφότερα σε ένα και μόνο τμήμα ευνοώντας την αεροδυναμική. Μαζί με μία γνήσια αγωνιστική εσάνς

Οι επιδόσεις

Στο κέντρο του αμαξώματος της Lamborghini Huracán STO βρίσκεται ο γνωστός V10 των 5,2 λίτρων, αυτή τη φορά με απόδοση 640 ίππων και 565 Nm ροπής.

Το κάρτερ είναι ξηρού τύπου, όπως απαιτείται από τις κορυφαίες κατασκευές ώστε να διατηρείται σταθερή η λίπανση ακόμα και σε ακραίες τιμές πλευρικής επιτάχυνσης.

Η μετάδοση γίνεται στον πίσω άξονα, με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη LDF και μηχανικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό.

Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ ολοκληρώνεται σε 3,0 δευτερόλεπτα, ο ακόμα πιο ενδεικτικός χρόνος για τα 0-200 km/h είναι μόλις 9,0 δευτερόλεπτα και η τελική στα 310 km/h. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις φρεναρίσματος με μόλις 30 μέτρα απόστασης ακινητοποίησης για το κλασικό 100 km/h – 0 και επίσης μόλις 110 μέτρα για τα 200 km/h – 0

Το βάρος αρκείται στα 1,339 kg δημιουργώντας μια εξαιρετική αναλογία των 2,09 kg/hp. Στη ζυγαριά είναι κατά 43 κιλά ελαφρύτερη από την Perfomante.

Η αεροδυναμική και το γυρολόγιο

Η κάθετη δύναμη που ασκείται αεροδυναμικά είναι αυξημένη κατά 53% και η ρυθμισιμότητα είναι αυξημένη κατά 13% σε σχέση με τη Huracán Performante. H επιμέρους εξέλιξη έλαβε χώρα με πολλές εργατοώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της Dallara.

Το αποτέλεσμα κατόπιν των παραπάνω είναι ταχύτεροι χρόνοι στην πίστα – παρότι η STO προσδιορίζεται ως δρομίσια έκδοση.

Συγκεκριμένα, στην οβάλ πίστα της Daytona Motor Speedway,η STO σημείωσε γυρολόγιο της τάξης του 1:48.86.

Πρακτικά αυτό μεταφράζεται σε 2 δευτερόλεπτα πιο αργό χρόνο από την αγωνιστική Huracán με σλικ ελαστικά και σχεδόν 3 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τη Perfomante.

Δείτε το επίσημο βίντεο.


Citroën LN vs Lamborghini Countach

Info/Photo: lamborghini.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει