Μια σύγκριση ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα-σταθμούς, το Nissan R34 και το γνωστό GT-R. Πόση εξέλιξη έχει μεσολαβήσει;
Πίσω από κάθε γενιά με τα σημαντικότερα μοντέλα της Nissan υπάρχει άφθονο μηχανολογικό βάθος. Ο Ιάπωνας ξέρει
Οι φήμες λένε πως οι ονομαστικοί 280 ίπποι του Nissan R34 ήταν ιδιαίτερα καλοαναθρεμμένοι. Ότι, δηλαδή, στην πραγματικότητα ήταν σαφώςπερισσότεροι.
Eίναι η γνωστή, λίγο-πολύ, ιστορία που έχει να κάνει με την ιαπωνική νομοθεσία περιορισμού της ισχύος σε συνθήκες δρόμου. Οι 280 ίπποι ήταν το «ταβάνι» της ισχύος για τα αυτοκίνητα που έβγαιναν από Ιαπωνία μεριά.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, πώς ένα Nissan R34 στέκεται απέναντι στο αυτοκίνητο που άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία των supercars, το Nissan GT-R, ειδικά στην έκδοση Nismo;
Πέραν της εξέλιξης των σασί, στοιχείο που, όπως έχουμε ξαναγράψει, είναι ιδιαίτερα καθοριστικό στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς και της ακρίβειας ενός αυτοκινήτου, εδώ, στα δύο ισχυρά Nissan, υπάρχει και μια χαοτική διαφορά όσον αφορά την εξέλιξη περίπλοκων ηλεκτρονικών συστημάτων
Ο συνδυασμός αυτός ήταν, βασικά, το στοιχείο που έκανε το Nissan GT-R να διεκδικήσει μερίδιο απέναντι σε κατασκευαστές όπως οι Porsche, Ferrari, Maserati σε πιο προσιτή τιμή αγοράς.
Το GT-R ήταν, όταν παρουσιάστηκε, το πιο σοφιστικέ τεχνολογικά υπεραυτοκίνητο της κατηγορίας. Και για αυτό άλλωστε άντεξε τον ανταγωνισμό επί τόσα χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση, είναι ενδιαφέρουσα η σύγκριση στην πίστα μεταξύ δύο ομόσταυλων θρύλων της Nissan.
Info/Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.