Με χρόνο που σταμάτησε στο 7.09,59, o oίκος Manthey επιβεβαίωσε πως είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί παγκοσμίως στο χώρο της συντήρησης – βελτίωσης μιας Porsche. Αγωνιστικής ή ”πολιτικής”
Άκουσα για τον άνθρωπο με το τσιγκελωτό μουστάκι (τώρα το έχει κάνει πιο διακριτικό), έναν καθαρόαιμο, τυπικό Γερμαναρά, στα χρόνια που οδηγούσα μια 997. Έχοντας πάθει ένα μικρό αλλεργικό σοκ απ΄το πώς δούλευε η μπροστινή ανάρτηση των νέων, τότε, PASM (Porsche Active Suspension Management), οι ηλεκτρονικές δηλαδή ”μπουκάλες” που για πρώτη φορά είχε εισάγει η Porsche σε συνεργασία με τη Bilstein, έψαχνα για το τι θα μπορούσε να βελτιώσει το turn in ενός αυτοκινήτου που εγγενώς αντιπαθεί τις εναλλαγές πορείας σε τυπικό ελληνικό στροφιλίκι.
#Διάβασέ το: Ζώντας με μια Carrera. Τι πρέπει να ξέρεις
Ο Olaf Manthey είναι ο άνθρωπος ο σωστός, μου ΄πε κάποιος. Ο Manthey, που έχει την έδρα του κοντά στην πίστα του Nürburgring, έχει χρόνια εμπειρίας σε ό,τι, κυρίως, αφορά το λεπτεπίλεπτο fine tuning σε θέματα σασί.
Δικά του αυτοκίνητα συμμετέχουν στο 24Ωρο του Nürburgring, στο Serbring και συντηρεί αυτοκίνητα ιδιωτών που έχουν την τύχη να μετακινούνται εύκολα εντός Ευρώπης. Κι όχι να διασχίσουν Βαλκάνια και Αδριατικές.
O Olaf Manthey (αριστερά) σε έναν άλλο αγώνα. Η εμπειρία του, ειδικά σε ένα δύσκολο και ευαίσθητο στις μικροαλλαγές αυτοκίνητο όπως είναι η 911, είναι πολύτιμη
Η συνεργασία του φτάνει πλέον ακόμα και με την επίσημη Porsche AG σε θέματα εστιασμένων εκδόσεων. Αυτές τις μέρες ανέβηκε ένα video απ΄τον καυτό γύρο που πέτυχε μια 911 GT3 RS (991) στο Nordschleife. Σεβασμός…
Photo: manthey.de
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.