Αυτή είναι η πιο γρήγορη 911 GT3 RS που έχει ''γυρίσει'' στο Nordschleife

Post date:

Author:

Category:

Με χρόνο που σταμάτησε στο 7.09,59, o oίκος Manthey επιβεβαίωσε πως είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί παγκοσμίως στο χώρο της συντήρησης – βελτίωσης μιας Porsche. Αγωνιστικής ή »πολιτικής»

Άκουσα για τον άνθρωπο με το τσιγκελωτό μουστάκι (τώρα το έχει κάνει πιο διακριτικό), έναν καθαρόαιμο, τυπικό Γερμαναρά, στα χρόνια που οδηγούσα μια 997. Έχοντας πάθει ένα μικρό αλλεργικό σοκ απ΄το πώς δούλευε η μπροστινή ανάρτηση των νέων, τότε, PASM (Porsche Active Suspension Management), οι ηλεκτρονικές δηλαδή »μπουκάλες» που για πρώτη φορά είχε εισάγει η Porsche σε συνεργασία με τη Bilstein, έψαχνα για το τι θα μπορούσε να βελτιώσει το turn in ενός αυτοκινήτου που εγγενώς αντιπαθεί τις εναλλαγές πορείας σε τυπικό ελληνικό στροφιλίκι.

#Διάβασέ το: Ζώντας με μια Carrera. Τι πρέπει να ξέρεις

Ο Olaf Manthey είναι ο άνθρωπος ο σωστός, μου ΄πε κάποιος. Ο Manthey, που έχει την έδρα του κοντά στην πίστα του Nürburgring, έχει χρόνια εμπειρίας σε ό,τι, κυρίως, αφορά το λεπτεπίλεπτο fine tuning σε θέματα σασί.

Δικά του αυτοκίνητα συμμετέχουν στο 24Ωρο του Nürburgring, στο Serbring και συντηρεί αυτοκίνητα ιδιωτών που έχουν την τύχη να μετακινούνται εύκολα εντός Ευρώπης. Κι όχι να διασχίσουν Βαλκάνια και Αδριατικές. 

olaf mantey

 O Olaf Manthey (αριστερά) σε έναν άλλο αγώνα. Η εμπειρία του, ειδικά σε ένα δύσκολο και ευαίσθητο στις μικροαλλαγές αυτοκίνητο όπως είναι η 911, είναι πολύτιμη

Η συνεργασία του φτάνει πλέον ακόμα και με την επίσημη Porsche AG σε θέματα εστιασμένων εκδόσεων. Αυτές τις μέρες ανέβηκε ένα video απ΄τον καυτό γύρο που πέτυχε μια 911 GT3 RS (991) στο Nordschleife. Σεβασμός

Photo: manthey.de

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»