Insider: στο εργοστάσιο της Supersprint στην Ιταλία

Post date:

Author:

Category:

Mια ματιά στα ενδότερα του εργοστασίου της γνωστής εταιρείας εξατμίσεων και συστημάτων εξαγωγής Supersprint που βρίσκεται επί έξι και πλέον δεκαετίες στη διεθνή σκηνή. Η Supersprint, με έδρα τη Mantova, έχει το δικό της modus operandi

Αντί, όπως συχνά συνηθίζεται, να πωλείται το ίδιο λίγο-πολύ προϊόν με μικρές μόνο τροποποιήσεις ανάλογα με το μοντέλο αυτοκινήτου, η Supersprint προσεγγίζει την κάθε περίπτωση ξεχωριστά σαν ένα custom design.

Η σειρά έχει ως εξής: Κάθε φορά που βγαίνει στην παραγωγή ένα νέο αυτοκίνητο που κρίνεται πως θα απασχολήσει τη tuning κοινότητα αρχίζει ένας αγώνας δρόμου.

Πώς θα προλάβει η Supersprint να έχει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα έτοιμο ένα σύστημα εξαγωγής. Μπορεί να αφορά μια BMW M3, μια Mercedes AMG, μια Porsche ή και πιο «συμβατικά» μοντέλα.

Για αρχή, το νέο αυτοκίνητο δίνει το παρόν στο τμήμα R&D. όπου βρίσκεται και το δυναμόμετρο της MAHA AWD, το οποίο θεωρείται ένα από τα πιο ακριβή που υπάρχουν για ανάλογες μετρήσεις

Εκεί, μετά από αρκετές δοκιμές, μετράται η stock (εργοστασιακή) του απόδοση ώστε να υπάρχει ένα σαφές σημείο εργοστασιακής αναφοράς για τις τιμές ισχύος και ροπής.

Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο μετράται ως προς τα επίπεδα θορύβου, εντός και εκτός καμπίνας, σε ρελαντί αλλά με φορτίο γκαζιού.

Αφού συλλεχθούν όλα τα στοιχεία, ξεκινά η δουλειά της Supersprint.

Κατ’ αρχάς εξετάζεται ο διαθέσιμος χώρος κάτω από το σασί ώστε να υπολογιστεί το μέγεθος και το σχήμα των επιμέρους εξαρτημάτων.

Αφού ληφθούν όλες οι παράμετροι υπόψιν (ισχύος, ροπής, μεγέθους πιστονιών κλπ) κατασκευάζεται το πρώτο, πειραματικό ακόμα, προϊόν μέσω προγραμμάτων CAD αλλά και με τα έμπειρα χέρια των ανθρώπων που εργάζονται στη Supersprint.

Για παράδειγμα, στη Porsche 911 GT3RS (997) κατασκευάστηκαν περισσότερες από 10 παραλλαγές της εξάτμισης μέχρι την επιλογή μιας από αυτές.

Η απόδοση της ισχύος είναι προφανώς πολύ σημαντική σε όλο το φάσμα στροφών αλλά ταυτόχρονα είναι σημαντική η ποιότητα του ήχου. Ναι, να έχει ένα σπορ τόνο αλλά να μην είναι υπερβολικά δυνατή

Τα προϊόντα δοκιμάζονται εκτεταμένα στην πίστα της Monza ή του Mugello, καλύπτουν ή και υπερκαλύπτουν τις αυστηρές προδιαγραφές TUV, τα ISO ρύπων ενώ ανταποκρίνονται στις νόρμες θορύβου διατηρώντας τα αντίστοιχα επίπεδα των ΟΕΜ (εργοστασιακών) τιμών.

To τελικό στάδιο είναι η δυναμομέτρηση του συστήματος, με τις ίδιες ακριβώς παραμέτρους ώστε να αποτυπωθούν με ακρίβεια οι διαφορές απόδοσης.

Δείτε το video που ανέβηκε από το κανάλι της Supersprint στο YouTube σχετικά με το σύστημα εξαγωγής για το Audi RS Q3 αλλά και ένα πρόσφατο με μια Porsche 991 GT3 4.0

 

Το αποτέλεσμα είναι κορυφαία ποιότητα και ένα προϊόν που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κάθε πελάτη που αναμένει το καλύτερο.

Περισσότερο από το 80% της παραγωγής της Supersprint εξάγεται εκτός Ιταλίας, μια επιβεβαίωση της εμπειρίας και του πιστοποιημένου craftmanship μιας εταιρείας με έξι δεκατίες γνώσης στο αντικείμενο.

Τα προϊόντα της Supersprint μπορείτε να τα βρείτε στον επίσημο αντιπρόσωπο Ελλάδας, GroupA.

Promotion 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Promotion 4Drivers
Promotion 4Drivers
Δημοσίευση προώθησης

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport