Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την AMG Project One, το νέο υπεραυτοκίνητο της Mercedes-Benz των 1,000, τουλάχιστον, ίππων, χωρίς πολύ καμουφλάζ. Μαζί και τις εντυπώσεις του Χάμιλτον για ένα τεχνούργημα που φέρει μοτέρ κατευθείαν από τη Φόρμουλα 1
Η Mercedes-AMG Project ONE θα λανσαριστεί μέσα στο 2021. Το πιο εξελιγμένο υπεραυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Mercedes θα είναι υβριδικό, με τον V6 κινητήρα των 1,6 λίτρων με τον οποίο ο Βρετανός πρωταθλητής πήρε τον τίτλο το 2015. Τρελό;
Είναι καιρός τώρα που οι φήμες, οι καμουφλαρισμένες φωτογραφίες και οι λιγοστές πληροφορίες κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για το απόλυτο υπεραυτοκίνητο της Mercedes
Ήδη από το 2017 το πρότζεκτ της Project One είναι εν εξελίξει.
Όμως η εταιρεία κρατούσε σαν επτασφράγιστο μυστικό τις όποιες λεπτομέρειες. Και συνεχίζει λίγο-πολύ.
Λέγεται πως χρειάστηκαν εκατοντάδες ώρες δοκιμών προκειμένου να κατακτηθεί η απόλυτη πρόκληση.
Αυτή τού να μπορέσει ένα τόσο υψηλών προδιαγραφών κινητήριο σύνολο να ενσωματωθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Πρόκειται για το αυτοκίνητο που, για πρώτη φορά στην ιστορία της Mercedes, επιχειρεί τη «γέφυρα» μεταξύ της Φόρμουλα 1 και ενός αυτοκινήτου δρόμου. Στο κέντρο του διθέσιου σασί το Project One φέρει τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με τον οποίο ο Χάμιλτον στέφθηκε πρωταθλητής το 2015. Τον ίδιο ακριβώς
Στροφάροντας στο «θεό»
Το μοτέρ θα είναι ικανό να στροφάρει στις 11,000 rpm αλλά σκόπιμα επιλέχτηκε ελαφρώς μικρότερο όριο περιστροφής απ΄αυτό της F1. Λογικό καθώς η AMG Project One θα είναι για χρήση (και) δρόμου.
Το κινητήριο σύνολο συμπληρώνουν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες – οι δύο στον μπροστινό άξονα. Η συνολική ισχύς θα υπερβαίνει τους 1,000 ίππους και είναι τετρακίνητο.
Όπως δήλωσε ο Χάμιλτον, «δυσκολεύομαι να πιστέψω πως σε λίγο καιρό θα υπάρχει αυτοκίνητο με μοτέρ της Φόρμουλα 1». Πρόσθεσε, επίσης, πως νιώθει «ιδιαίτερα υπερήφανος για τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε η Mercedes για την AMG Project One» και ότι «το αυτοκίνητο είναι μοναδικό». Δείτε το βίντεο που μόλις κυκλοφόρησε
Photo: mercedes-benz.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.