Μία Porsche Taycan που για την περίσταση ήταν πισωκίνητη και ένα ρεκόρ μεγαλύτερης σε διάρκεια πλαγιολίσθησης για ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Στην πίστα του Χόκενχαϊμ, με μία ειδικά διαμορφωμένη Taycan, φουλ μπαταρία και ένα στόχο. Αλήθεια, πόσο δύσκολο είναι;
Ακόμα και για κάποιον που έχει γράψει περισσότερα χιλιόμετρα στη ζωή του κοιτάζοντας από το πλαϊνό παράθυρο, η απόπειρα να διατηρήσει σταθερά την πλαγιολίσθηση στο skid pad με ένα ηλεκτρικό δεν είναι εύκολη υπόθεση
Χρειάζεται ιδιαίτερη ακρίβεια, εξοικείωση με τον άμεσο, σχεδόν ενστικτώδη τρόπο που δουλεύει η χαρτογράφιση του δεξιού πεντάλ, διαφορετική διαχείριση της γωνίας του τιμονιού και, μάλλον, αντοχή στην τυχόν ζαλάδα.
Για περισσότερο από μία ώρα πηγαίνοντας με το πλάι;
Ο Κρις Χάρις, ο σταρ-δημοσιογράφος του βρετανικού Top Gear, ρυθμίζει το κάθισμα στη σωστή θέση, την επιλογή του γκαζιού στη μεγάλη «διαδρομή» ώστε να μην γίνεται αιχμηρό στο πάτα-άσε και οι κριτές είναι έτοιμοι για την καταμέτρηση.
Θα τα καταφέρει; Η απάντηση στο βίντεο.
Και τώρα η επιτυχής απόπειρα. It’s a new record
Photo: Top Gear
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.