Η υβριδική διάδοχος της McLaren 575S, η Artura, εγκαταλείπει το αριθμητικό βαφτιστικό και υιοθετεί νέο όνομα που παραπέμπει στην «τέχνη» – εξ ου και το Artura. Όπως επίσης τέχνη θέλει να την πλαγιολισθαίνεις στο βρεγμένο. Ευτυχώς υπάρχει ο σωστός άνθρωπος στο μπάκετ
Το γελαστό παιδί της Φόρμουλα 1, ο Ντανιέλ Ρικιάρντο, είναι εδώ για να διασκεδάσει εαυτόν και ημάς. Watch this
Σύμφωνα με τη McLaren, η Artura σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την εταιρεία
Το νέο διθέσιο κεντρομήχανο έχει επιδόσεις επιπέδου 600LT και υιοθετεί ένα νέο σασί που θα αποτελέσει τη βάση και για μελλοντικά projects της McLaren.
Ο νέος HPH (High-Performance Hybrid) V6 κινητήρας υποστηρίζει πως διατηρεί τα οφέλη απόδοσης των μεγαλύτερων V8 σε συνδυασμό με βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές rpm και δυνατότητα για ηλεκτροκίνητη λειτουργία μέσα στις πόλεις.
Συγκεκριμένα η Artura θα έχει μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη αυτονομία της τάξης των 30 χιλιομέτρων για ανάλογες, καθαρές μετακινήσεις.
Αυτό φυσικά έχει ένα τίμημα βάρους λόγω των μπαταριών και των ανάλογων περιφερειακών. Δεν αποκαλύπτεται, αλλά λέγεται πως θα είναι μία διψήφια τιμή κιλών.
Η McLaren στην επίσημη ιστοσελίδα αναφέρει πάντως πως η Artura θα συμψηφίζει το μεγαλύτερο μέρος της επιπλέον μάζας για το υβριδικό σύστημα με την υπερ-εξελιγμένη τεχνολογία της για μείωση βάρους.
«Γύρνα τη», Ρικιάρντο
Ο οδηγός της F1 βρέθηκε αυτές τις μέρες στη βρεγμένη πίστα του Brands Hatch στη θέση του οδηγού.
Όπως λέει και στο βίντεο, το να πλαγιολισθαίνεις μπορεί να σου καταστρέψει τον αγώνα. Όμως εδώ δεν αγωνίζεται. Παίζει. Και να άλλο ένα φαρύ-πλατύ χαμόγελο με την Artura να διαγράφει εντυπωσιακές τροχιές
Photo: mclaren.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.