Αφού έχουν γραφτεί τόσες δοκιμές, δημοσιογραφικές παρουσιάσεις αλλά και διχογνωμίες γύρω απ΄το κατά πόσον ένα 3-κύλινδρο GR Yaris αξίζει τους τίτλους, ας μιλήσει ο Keiichi Tsuchiya, ο αυστηρός Drift King, για τις επίμαχες λεπτομέρειες
Το συγκεκριμένο GR Yaris είναι ελαφρώς αναβαθμισμένο με ισχύ λίγο κάτω από τους 300 ίππους, ρυθμιζόμενη ανάρτηση της HKS και καθίσματα μπάκετ της Bride. Τα υπόλοιπα στο δρόμο
Κανονικά, το βίντεο που θα δείτε θα μπορούσε να είναι χωρισμένο σε δύο ξεχωριστά
Κι αυτό γιατί μέχρι το πρώτο δεκάλεπτο ο Tsuchiya οδηγεί το GR Yaris σε “κλειστό” δημόσιο δρόμο και, από ‘κει και πέρα, ο επικεφαλής του ιαπωνικού οίκου ACE εξηγεί με τον πιο ενδιαφέροντα τρόπο πού ακριβώς πάσχει και τι μπορεί να βελτιωθεί με ασφάλεια
Το ”touge” στο οποίο ο Tsuchiya οδηγεί σε λογική maximum attack το Gr Yaris, είναι διαδρομή με μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.
Στη δοκιμή έχει επιλεγεί το Sport Mode και, όπως λέει ο Drift King, το αυτοκίνητο είναι «πολύ ελεγχόμενο. Επίσης αναφέρει πως δύσκολα πιστεύεις πως βρίσκεσαι μέσα σε ένα 3-κύλινδρο
Μία τάση υποστροφής εντοπίζεται στην είσοδο της στροφής, χωρίς ωστόσο να προβληματίζει.
Ο Tsuchiya επιχειρεί τέσσερις συνολικά προσπάθειες με τη μία κατόπιν της άλλης να κατεβάζει θεαματικά το «γυρολόγιο».
Όμως, θα επιμείνουμε: αξίζει να δείτε το σχετικά μεγάλης διάρκειας βίντεο και από το 10ο λεπτό, από το σημείο δηλαδή που το GR Yaris είναι στη ράμπα και αποκαλύπτονται σημεία που δεν έχουμε δει στα μέχρι τώρα reviews.
Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.