Αμφιθεατρικά ψηλά, κάτι σαν ιαπωνικό Νίρμπουργκρινγκ, διαδρομή ταγμένη στην οδήγηση και πιστοί του Hakone Turnpike. Πληρώνεις εισιτήριο και μπαίνεις στο ναό
Θες να πάρεις μια ανάσα απ΄το Τόκιο; Θες να ζήσεις εκεί όπου οι θεοί του drifting ξέρουν να περνούν με το γκάζι στη μοκέτα; Για όλους εμάς τους απλούς θνητούς το Hakone Turnpike θα είναι πάντα ένα μέρος που αξίζει να οδηγήσουμε πριν πεθάνουμε
Στην είσοδο υπάρχει μπάρα. Κάτι σαν Αττική Οδό αλλά καμία σχέση με τη μορφολογία της διαδρομής
Πληρώνεις 1460 Γιεν (με σημερινή ισοτιμία €8,6) και μπαίνεις στο δρόμο που έχει καταγραφτεί στις συνειδήσεις ως ένα μέρος καθαρά πετρολχεντίστικο.
Αν δεν είσαι τέτοιος, στη διαδρομή υπάρχουν σημεία να παρκάρεις, να πιεις έναν καφέ ή απλώς να απολαύσεις τη θέα. Ή και τους πραγματικά γρήγορους Ιάπωνες που μαζεύονται εδώ με ό,τι τραβάει η ψυχούλα σου να δεις από κοντά.
Πυροβολημένα GT-R, Evo, κλασικά supercars τύπου Ford GT40 και γενικώς τα πάντα όλα. Στη μεγάλη γέφυρα με την ανοιχτή καμπή οι θεοί περνούν πλαγιολισθαίνοντας παρατεταμένα και σύννεφα καμμένης silica να αναδύεται στον ουρανό ως μηχανολογικό θυμίαμα.
Δικαίως το Hakone Turnpike έχει καταχωρηθεί ως μια από τις πιο εμβληματικές διαδρομές ”touge” στην Ιαπωνία
Για την ιστορία, η διαδρομή έχει μήκος περίπου 13 χιλιόμετρα, με ανοιχτές κυρίως καμπές και υπέροχη θέα προς το όρος Φούτζι
Μάχες του drifting, παιχνίδια arcade και μίλα μου γιαπωνέζικα
Be there
Αν, μετά απ’ όλη την ιστορία με τον κορωνοϊό, τα ταξίδια, τους περιορισμούς και τα σχετικά, σας φέρει ο δρόμος σας προς Ιαπωνία, αυτή είναι η διαδρομή που δεν πρέπει να χάσετε.
Η κυκλοφορία στο Hakone Turnpike είναι ελάχιστη. Και συνήθως θα δείτε λάτρεις της οδήγησης και λιγότερο τουριστικό κοινό.
Τέλος, το Hakone Turnpike βρίσκεται περίπου 100 χιλιόμετρα από το Τόκιο. Είναι κάτι σαν την ιαπωνική εκδοχή του Νίρμπουργκρινγκ. Καλό οδόστρωμα και τόπος ιερός όπου έχουν γυριστεί διάφορα εντυπωσιακά βίντεο. Και ένα απ’ τα πιο ωραία είναι το παρακάτω
Photo: SpeedHunters
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.