Οι άγνωστες λεπτομέρειες για τα καθίσματα των BMW Μ3 και Μ4

Post date:

Author:

Category:

Eίναι ωραίο να κάθεσαι καλά μέσα σε ένα BMW M3. Ή και σε ένα M4. Αυτό είναι το Q&A για τα σπορ καθίσματά τους

Οι άγνωστες λεπτομέρειες για τα σπορ καθίσματα των M3 και M4

Υπάρχουν δύο τύποι, τα επονομαζόμενα ”M Sport” και τα ”M Carbon bucket” καθίσματα στα τελευταίας γενιάς BMW M3 και M4. Διαφορές, ομοιότητες, τι μπορεί να ενοχλεί και τι αρέσει


Τα καθίσματα των BMW M3, ακόμα και την εποχή που δεν υπήρχε η παραλλαγή των Μ4, ήταν ανέκαθεν αντικείμενο πόθου. Από τα πρώτα M3 (E30), στη συνέχεια τα λεγόμενα «Φαραώ» των Μ3 Ε36 και μέχρι τα μονοκόματα bucket τoυ CSL ή την τελευταία γενιά, «γεμίζουν» οπτικά το κόκπιτ και συγκρατούν κορμιά. Είπαμε να κάνουμε το Q&A των πιο πρόσφατων δειγμάτων

Σε ποιους χρωματικούς συνδυασμούς ξεκίνησαν να βγαίνουν;

Τα στάνταρ καθίσματα M Sport και τα προαιρετικά καθίσματα M Carbon διατίθενται με Leather Merino σε τέσσερα χρώματα: Black, Silverstone/Black, Kyalami Orange/Black και Yas Marina Blue/Black.

Στη συνέχεια ακολούθησαν και χρώματα από το τμήμα BMW Individual. Για παράδειγμα, το Fiona Red/Black.

Τα δε τύπου μπάκετ καθίσματα M Carbon έχουν επιφάνειες από μαύρη αλκαντάρα στα πλαϊνά «μάγουλα» για αυξημένη συγκράτηση του σώματος.

Έχουν τα bucket καθίσματα M Carbon μνήμη για αποθήκευση θέσεων;

Ναι, η ηλεκτρική ρύθμιση του καθίσματος περιλαμβάνει λειτουργία μνήμης για το κάθισμα του οδηγού.

Παρότι δηλαδή το «κέλυφός» του παραπέμπει σε αγωνιστικού τύπου σχεδίαση που συνήθως δεν διαθέτει ηλεκτρικές ρυθμίσεις, εδώ υπάρχει. Για έναν.

Το κάθισμα carbon bucket έχει επιλογή για θερμαινόμενα;

Ναι, η θέρμανση καθισμάτων για οδηγό και συνοδηγό διατίθεται στάνταρ σε όλα τα νέα μοντέλα BMW M3 και M4, ανεξάρτητα από το προαιρετικό κάθισμα.

Μη μου πεις ότι έχουν και επιλογές μασάζ και αερισμού

Δε σου λέω γιατί δεν έχουν τα M Carbon. Είπαμε, να ‘χουν θερμαινόμενα, να ‘ναι και ηλεκτρικά αλλά μην το κάνουμε το κάθισμα και λιμουζινάτο.

Άλλωστε τα M Carbon έχουν μεγαλύτερες κενές επιφάνειες για να περνά αέρας στο σώμα του οδηγού

BMW M4 CS 2024

Παρόλα αυτά, τα στάνταρ σπορ καθίσματα μπορούν να παραγγελθούν και μέ τέτοιες επιλογές μπουρζουαζίας. Τρελή λεπτομέρεια; Ο τρόπος αερισμού τους είναι «φυσώντας» και όχι «τραβώντας» αέρα. Δηλαδή, αυτό που στη σχετική ορολογία λέγεται ”blow type”

Υπάρχουν πλευρικοί αερόσακοι στα carbon bucket καθίσματα;

Ναι, υπάρχουν ενσωματωμένοι πλευρικοί αερόσακοι στα καθίσματα M Carbon.

Τα carbon καθίσματα παρέχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών στο πίσω κάθισμα;

Υπάρχει μια οριακή διαφορά υπέρ τους καθώς είναι πιο λεπτά ως σκελετός. Ωστόσο η θέση του οδηγού μάλλον επιδρά περισσότερο στους «πίσω».


Θέση οδήγησης

Ποια είναι η δυσκολία με τα M Carbon καθίσματα;

Όπως είναι αναμενόμενο, είναι πιο δύσκολο το μπες-βγες λόγω των έντονων και πιο σφιχτών πλαϊνών.

Επίσης, παρότι μπορεί να μην είναι και τόσο κομψό, αν έχεις επιλέξει χειροκίνητο κιβώτιο, το M Carbon κάθισμα ίσως σε ενοχλεί κάπως στα επίμαχα σημεία σου με αυτό το υπερυψωμένο στοιχείο στο κέντρο της βάσης του καθίσματος ανάμεσα στα σκέλια σου. Το βλέπεις και στη φωτό αμέσως παρακάτω

BMW M3/M4 interior

Πού αλλού υπερτερούν τα στάνταρ σπορ καθίσματα των Μ3 και Μ4; Και πού τα Μ Carbon;

Προσφέρουν πιο φαρδιά βάση καθίσματος, μεγαλύτερη απορρόφηση κραδασμών και, συνολικά, είναι πιο ρυθμίσιμα.

Απ΄την άλλη, τα προαιρετικά M Carbon είναι πιο εστιασμένα, με σαφώς πιο έντονη πλευρική στήριξη και λόγω μικρότερου αφρώδους αισθάνεσαι πιο άμεσα την κινηματική του αυτοκινήτου.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την κατασκευή των καθισμάτων M Carbon;

Επί το πλείστον πρόκειται για χειροποίητα καθίσματα με περίπλοκα στοιχεία.

Η προπαραγωγή των ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων διαρκεί περίπου 3 ώρες, ενώ η τελική συναρμολόγηση γίνεται σε περίπου 120 λεπτά.

Είναι φυσικές ίνες άνθρακα ή τεχνητές;

Είναι τεχνητές.

Ό,τι είπαμε ισχύει και για τα καθίσματα του νέου BMW M2;

Ναι. Μια απ΄τα ίδια


σαλόνι Delta Inegrale

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει