Ένα από τα μόλις 400 αντίτυπα του Fiat 131 Abarth Rally μόλις βγήκε προς πώληση σε δημοπρασία. Αυτές είναι λεπτομέρειες ενός αυτοκινήτου-σύμβολο
Μόλις 50,700 χιλιόμετρα δείχνει το οδόμετρο του εικονιζόμενου Fiat 131 Abarth Rally που ο οίκος RM Sotheby’s διαθέτει σε δημοπρασία
Όταν η Fiat παρουσίασε το 131 η πρόθεσή της ήταν να προσφέρει στο μαζικό κοινό ένα καλοσχεδιασμένο, αρκετά ευρύχωρο αυτοκίνητο με χαμηλό κόστος συντήρησης και προσιτή τιμή
Τη σκυτάλη που ανέβασε το 131 σε άλλο επίπεδο ανέλαβε η Abarth, το σπορ παρακλάδι των Ιταλών, η οποία μετέτρεψε το αθώο οικογενειακό σε πολεμική μηχανή.
Το Fiat 131 Abarth Rally που βλέπετε είναι ένα μόλις από τα 400 αντίτυπα που απαιτήθηκαν για την ομολογκασιόν της εποχής
Σε αγωνιστική εκδοχή το αυτοκίνητο απέδιδε περί τους 245 ίππους, διέθετε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση αντί για τον κλασικό άξονα της συμβατικής έκδοσης και, έχοντας μεγάλα ονόματα στη θέση του οδηγού, το Fiat 131 Abarth Rally κατέκτησε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα, το 1977, 1978 και 1980
Οι Markku Alen, Walter Röhrl, Michèle Mouton, Sandro Munari, Timo Salonen και Attilio Bettega κόσμησαν με τα ονοματεπώνυμά τους τις αγωνιστικές συμμετοχές και δύο εξ αυτών, οι Alen και Röhrl, έγραψαν τη δική τους ιστορία ως παγκόσμιοι.
Αυτό που βλέπεις
Το συγκεκριμένο 131 Abarth Rally Stradale έχει, σύμφωνα με το διεθνή οίκο δημοπρασιών, λιγότερα από 50,700 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και πρόσφατα ανακαινίστηκε μηχανικά και αισθητικά.
Αρχιικά πουλήθηκε στον πρώτο ιδιοκτήτη του στην Ανκόνα της Ιταλίας και παρέμενε στη γείτονα χώρα για μεγάλο μέρος της ζωής του.
Πιο πρόσφατα το αυτοκίνητο μετακόμισε στην Ελβετία και έκτοτε επωφελήθηκε από μηχανικές και γενικότερες εργασίες αξίας άνω των €48,000 – συμπεριλαμβανομένων εργασιών στον κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων, φρένα, τροχούς, εξάτμιση και αμάξωμα.
Όσον αφορά την τιμή πώλησης, ο οίκος RM Sotheby’s αναμένει ένα εύρος τελικού ποσού μεταξύ €86,520 και €137,000
Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.