Πωλείται Lancia Stratos με μόλις 6,632 χιλιόμετρα

Post date:

Author:

Category:

Σχεδόν μισό αιώνα ζωής συμπληρώνει αυτή η υπέροχη, κόκκινη Stratos. Και παρόλα αυτά, έχει διατηρηθεί σε όσο πιο ορίτζιναλ κατάσταση μπορεί κανείς να φανταστεί. Πόσο πάει η ιταλική ιστορία;

Lancia Stratos for sale

Με αριθμό σασί 001527, έτος κατασκευής το μακρινό 1974, μόλις τρεις ιδιοκτήτες και σε τελείως αρχική εργοστασιακή κατάσταση, η Lancia Stratos που βλέπετε έχει βγει προς πώληση


Αξιοσημείωτο πως παρά τις τόσες δεκαετίες που έχουν μεσολαβήσει, η συγκεκριμένη Stratos δεν έχει ποτέ περάσει απ΄τη διαδικασία της αποκατάστασης και παραμένει απόλυτα όπως είχε βγει κάποτε απ΄το εργοστάσιο της Lancia

Ένας απ΄τους τρεις ιδιοκτήτες της την είχε στην κατοχή του για τριάντα χρόνια.

- Διαφήμιση-

Και, όπως σημειώνει η αγγελία του πωλητή, «η Stratos έτυχε ιδιαίτερης φροντίδας σ’ όλη τη διάρκεια της ζωής της».

Άλλωστε πρόκειται για ένα σπάνιο κόσμημα της ιταλικής σχολής – ενδεχομένως και ένα απ’ τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν με κύριο στόχο τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί.

Μοτέρ από Ferrari Dino, σχεδίαση του Bertone, αντικείμενο θαυμασμού από όλους τους θιασώτες των αγώνων. Eνα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε από το Α ως το Ω με αγωνιστικά specs.

Με λιγότερα από 500 αντίτυπα να ‘χουν συνολικά κατασκευαστεί, η Stratos αποτελεί ένα λιλιπούτειο, ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό δείγμα της Lancia και σίγουρα το ένα από τα τρία μέλη της αγίας τριάδας της εταιρείας, μαζί με τις Integrale και την 037


  • H «Μπουμπού», η Stratos των ελληνικών αγώνων
Lancia Stratos

Στο εσωτερικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου υπάρχουν ακόμη τα μπάκετ καθίσματα με επένδυση Havana Alcantara και πίσω τους, στο κέντρο του αμαξώματος, ο αρχικός V6 της Ferrari

Lancia Stratos HF Stradale
Lancia Stratos

Οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστεί να έχουν αρκετό απόθεμα στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Η τιμή της είναι £485,000 – με σημερινή ισοτιμία περί τα €540,000

Lancia Stratos for sale

Lancia Stratos

Photo: Tom Hartley

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει