Το θέαμα και ο ήχος του Chevron B27S με το θρυλικό τρίλιτρο μοτέρ της Cosworth DVF V8, καταβολών Formula 1, είναι συνδυασμός που αξίζει να δεις και να ακούσεις. Εν προκειμένω με τον ιδιαίτερα έμπειρο Bρετανό Κάιλ Τίλει στη θέση του οδηγού
Φωτό από πρόσφατη επίσκεψη του Chevron B27S στην πίστα του Μουτζέλο της Ιταλίας όπου ο βρετανός «γύρισε» στο 1:54.833
To Chevron B27S αποτελεί μία πολύ δυνατή συμμετοχή στους ευρωπαϊκούς αγώνες Ιστορικών. Και ο Κάιλ Τίλει γνωρίζει καλά πώς να τη δαμάζει
Ήδη από μικρός στα καρτ (είχε προηγηθεί ένας τραυματισμός στο γόνατό του από την ποδηλασία) ερωτεύτηκε τους αγώνες αυτοκινήτων και χρειάστηκε να εργάζεται σε τρεις δουλειές για να ανταπεξέλθει στα έξοδα ενός σπορ που παραμένει ακριβό ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Δούλευε ως οδηγός ντελίβερι, ως μηχανικός στo Πρωτάθλημα Ιστορικών της F1 και ως βοηθός πωλητή.
Το 2010 κέρδισε τον τίτλο στο Castle Combe Formula Ford 1600 Pre 90 και από ‘κει και πέρα ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα.
Μετά από μια ευρεία εμπλοκή σε αγώνες NASCAR, στις 24 Ώρες του Le Mans, στις 12 Ώρες της Daytona, εμφανίζεται συχνά με το γαλάζιο «όπλο» του, το πρωτότυπο Chevron B26S, έχοντας στην πλάτη του το μοτέρ της Cosworth που έχει γράψει ιστορία.
Είναι εντυπωσιακά τα πλάνα μέσα από το κόκπιτ του Chevron B27S σε έναν αντίστοιχο αγώνα στην πίστα του Spa–Francorchamps, στο Βέλγιο, που, ως συνήθως ήταν βρεγμένο. Τρομερό σασπένς, ωμό «ζώο» του δάσους των Αρδεννών. Δείτε το βίντεο. Αξίζει
Photo: Robbert Alblas
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.