H Porsche 911 που έσωσε τη ζωή του Niki Lauda

Post date:

Author:

Category:

Το σοβαρό ατύχημα του Niki Lauda, στο γερμανικό Grand Prix του 1976,  ήταν μια σκοτεινή μέρα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ωστόσο, χάρη στην εφευρετικότητα ενός οδηγού αγώνων που έγινε πρωτοπόρος της ασφάλειας, η ζωή του Lauda σώθηκε. Αυτό ήταν το αυτοκίνητο 

Μια τρομακτική σύγκρουση λίγο πριν τη στροφή Bergwerk άφησε τον Αυστριακό οδηγό της Ferrari, Niki Lauda, με φρικιαστικά εγκαύματα στο κεφάλι του, τοξικά αέρια στους πνεύμονές του και, τελικά, σε κώμα. Ήταν το ατύχημα που έβαλε τέλος στην καριέρα της Formula 1 στο βόρειο τμήμα του Nürburgring, το Nordschleife.

Ωστόσο, ο διάσημος οδηγός, που φέρει ακόμα τα σημάδια εκείνης της τρομερής σύγκρουσης, χρωστάει, μάλλον, τη ζωή του σε μια πορτοκαλί Porsche 911 έκτακτης ανάγκης που φαίνεται ότι έφτασε στο σημείο αμέσως μετά το ατύχημα.

Πίσω απ΄τη διάσωση του Lauda ήταν ο Herbert Linge, πρώην εργοστασιακός οδηγός της Porsche, ο οποίος αναγνώρισε την ανάγκη για ταχείες μονάδες έκτακτης ανάγκης σε περιπτώσεις, όπως το Nordschleife.

Αξιοποιώντας το lay out της Porsche με τον κινητήρα στο πίσω μέρος, ο Linge χρησιμοποίησε το μπροστινό χώρο αποσκευών για να τοποθετήσει τον εξοπλισμό πυρόσβεσης.

Ο Herbert Linge έχοντας ζήσει σε μια εποχή όπου οι θάνατοι ήταν συνηθισμένη υπόθεση στην F1 προσπάθησε να καταστήσει το σπορ ασφαλέστερο και να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη, έστω κι αν τα αυτοκίνητα εξελισσόντουσαν με ρυθμό πολύ ταχύτερο από ό, τι οι καινοτομίες ασφαλείας.

Υπήρχε μια ολόκληρη ομάδα από αυτοκίνητα ασφαλείας της Porsche, ειδικά προσαρμοσμένα για τέτοιες περιπτώσεις. Οι φωτογραφίες που προέρχονται από διαφορετική γωνία αποκαλύπτουν έναν εύκαμπτο σωλήνα από το χώρο αποσκευών του 911, ο οποίος φαίνεται να είναι εφοδιασμένος με ένα κιτ καταστολής πυρκαγιάς αφρού. Και χάρη σ’ αυτήν, ο 68χρονος σήμερα Niki Lauda ζει και βασιλεύει

Aυτές είναι οι άγριες σκηνές απ΄το ατύχημα του Lauda.


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει