Δεν συνηθίζεται να βλέπεις ένα σύγχρονο, εταιρικό video χωρίς σχολιασμό. Αλλά και τι να τον κάνεις όταν τα λέει όλα ο flat six της νέας, αγωνιστικής Porsche 911 RSR;
Η οποία, για την ιστορία, βασίζεται ακόμη στο σασί της 991 και όχι της νέας πολιτικής έκδοσης με τον κωδικό 992. Προφανώς, η 991 έχει πολλά ακόμα να δώσει στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC).
Ωστόσο, το νέο αγωνιστικό «όπλο» της Porsche φέρει πολλές αλλαγές, όπως τον κινητήρα των 4.2 lt που αντικαθιστά τον προηγούμενο 4λιτρο. Η απόδοση είναι στα 515 PS, αναλόγως περιορισμών.
Ουσιαστικά, η RSR είναι περισσότερο κεντρομήχανη απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς, δεδομένου ότι το μοτέρ είναι τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω άξονα. Και αυτό ισχύει από το 2017, σε μια προσπάθεια ακόμα πιο προοδευτικών αντιδράσεων στο όριο.
Για το πρόγραμμα της σεζόν 2019/2020, η Porsche έχει ανακοινώσει τους Michael Christensen, Kevin Estre, Gianmaria Bruni και Richard Lietz ως οδηγούς ενώ θα πλαισιωθούν άλλοι δύο για το Πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar.
Η νέα Porsche 911 RSR έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση πρόσφατα στο Festival of Speed ενώ η Porsche Hellas στο επίσημο κανάλι της στο YouTube μόλις «ανέβασε» και το εταιρικό video.
Παρακάτω αμφότερα. Το δεύτερο χωρίς περιττά λόγια, μόνο με τον επίπεδο 6κύλινδρο να κελαϊδά.
Photo: Porsche
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.