Τερατώδης: η GT2 RS επιστρέφει και επισήμως

Post date:

Author:

Category:

Μετά από επτά χρόνια απουσίας η άλλοτε ”widow maker” επιστρέφει ως η ισχυρότερη 911 που έχει βγει ποτέ. Τι αξίζει να ξέρεις για αυτή που δεν θα δούμε ποτέ live στην Ελλάδα παρά μόνο με τζόκερ

Η GT2 RS θέλει το αυτονόητο. Nα συνδυάσει τον απόλυτα ειδικό, track-focused χαρακτήρα μιας GT3 RS με την υπερτροφοδοτούμενη δύναμη μιας Τurbo S. 

Το κοκτέιλ θα είναι αναμενόμενα εκρηκτικό και ο χαρακτηρισμός ”widow maker” (σε ελεύθερη μετάφραση ”αυτή που δημιουργεί χήρες”) μπορεί να μην ισχύει πλέον στο βαθμό που κάποτε εφαρμοζόταν στη 911 GT2 (996) που χωρίς ίχνος ηλεκτρονικής προστασίας (βλ. ESP/ PSM) έστελνε άσχετο κόσμο στα θυμαράκια αλλά και πάλι… Το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι συγκλονιστικά δυνατό και μπρουτάλ.

- Διαφήμιση-

Συγκεκριμένα, οι μέχρι τώρα πληροφορίες μιλούν για ισχύ τουλάχιστον 650 ίππων (γράφεται πως μπορεί να αγγίζει και τους 700, κάτι όχι και ιδιαίτερα δύσκολο στη twin turbo περίπτωσή της) και περισσότερα από 750 Nm ροπής – δηλαδή, τουλάχιστον αντίστοιχα της τιμής που αποδίδει η 991 Turbo S (Mk2).

porsche 911 gt2 rs driving

porsche 911 gt2 rs interior

porsche 911 gt2 rs preuninger

Αναφορικά με τον κυβισμό η GT2 RS δεν θα χρησιμοποιήσει τον τετράλιτρο μπόξερ των GΤ3 και GT3 RS αλλά τον 3.8 της Turbo S, παρότι ο τεχνικός διευθυντής των ειδικών εκδόσεων των Porsche, o δίμετρος Αndreas Preuninger πoυ γνωρίσαμε κάποτε στην πίστα δοκιμών της Porsche, στο Weissach, επιμένει, σύμφωνα με το Total 911, πως δεν θα είναι μια απλή επαναχαρτογράφιση σε σχέση με τον κινητήρα της Turbo.

Όπως ήδη έχει εφαρμοστεί από τη BMW, η GT2 RS θα έχει water injection στο intercooler με στόχο τη μείωση της θερμοκρασίας κατά 15 βαθμούς. 

Και, τέλος, το τέρας, όσο κι αν γκρινιάξουν οι παραδοσιακοί, θα προσφέρεται μόνο με το το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και όχι με χειροκίνητο. Βέβαια, το ίδιο είχε λεχθεί κάποτε και στο λανσάρισμα της 991 GT3 αλλά ο Preuningen επιμένει πως στην περίπτωση της GT2 RS ο στόχος είναι η απόλυτη ακρίβεια και όχι η υποτιθέμενη ”οδηγική αγνότητα και ο ρομαντισμός”. 

Όσο για το χρόνο στο Nordschleife, φυσικά και δεν μπορεί να ειπωθεί κάτι ακόμα αλλά δεδομένου πως η 991.2 GT3 (δηλαδή, το face lift της) ήδη ”γυρνά” στο 7:12, αναμένεται ίσως και ένα ”σπάσιμο” του φράγματος των επτά λεπτών.

Οι δοκιμές στο Ring δεν σταματούν ποτέ. Εδώ, η GT2 RS σε γνώριμο γήπεδο. Θα γίνει η πρώτη 911 που θα σπάσει το φράγμα των 7 λεπτών;

Σύμφωνοι, δεν θα τη δούμε παρά μόνο με τζόκερ στην Ελλάδα, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για να ονειρεύεται κανείς.

Photo: Total 911

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει