Στη Μόντενα πήραν την MC20 και την μετέτρεψαν σε πολεμικό όπλο, στη Maserati GT2. Στην πίστα το αυτοκίνητο σε κάνει να αισθάνεσαι οδηγός αγώνων με μαγικό, μάλιστα, τρόπο. Oπότε οι Ιταλοί εύκολα θα βρουν gentlemen οδηγούς με τα ανάλογα πορτοφόλια
Σε σχέση με την απλή MC20 η Maserati GT2 διατηρεί μόνο τα βασικά στοιχεία: το μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα το οποίο έχει σχεδιάσει η Dallara και κατασκευάζεται από την TTA Adler, με τις απαραίτητες μετατροπές για να δεχτεί τον κλωβό ασφαλείας. Πρακτικά, σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, ίδιες είναι οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και τα φωτιστικά σώματα
Να ‘μαι λοιπόν εδώ, στη Μόντενα, δεμένος σα σαλάμι Μιλάνου με τις ζώνες πέντε σημείων, έτοιμος να ξεχυθώ στη χαριτωμένη πίστα της πόλης για να δοκιμάσω ένα αγωνιστικό εργαλείο
Να πάρω μία γεύση ουσιαστικά, μιας και το να μιλάμε για αγωνιστική δοκιμή –που σημαίνει να καταλάβεις σε βάθος και να αναζητήσεις τα όρια του αυτοκινήτου– αποτελεί ψευδαίσθηση.
Κυρίες και κύριοι, η Maserati GT2
Όπως λέει και το όνομά της, πρόκειται για την αγωνιστική εκδοχή της MC20 που φτιάχτηκε για να συμμετάσχει στο Eυρωπαϊκό Πρωτάθλημα Fanatec GT2.
Με βαριά κληρονομιά, μάλιστα, καθώς έρχεται να διαδεχτεί την MC12, η οποία είχε θριαμβεύσει στα αντίστοιχα πρωταθλήματα GT από το 2004 μέχρι το 2010, με επανειλημμένες νίκες σε σημαντικούς αγώνες όπως οι 24 Ώρες του Spa.
Η Maserati GT2 έχει σοβαρό σκοπό και αποτελεί περαιτέρω εξέλιξη της MCXtrema, της Maserati περιορισμένης παραγωγής (σε 62 μονάδες), η οποία δεν έχει πιστοποίηση ούτε για αγωνιστική χρήση αλλά ούτε και για χρήση σε δημόσιο δρόμο.
Ένα αυτοκίνητο για την πίστα και μόνο, στα πλαίσια ενός track day προγράμματος που αφορά εκλεκτούς πελάτες της Μόντενα – κάτι αντίστοιχο με της Ferrari
Κινητήρας | 3.0 lt, βενζινοκινητήρας, εξακύλινδρος, V90, 2 turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Σειριακό 6 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον πίσω άξονα Μηχανικό μπλοκέ διαφορικό |
Ισχύς | 630 PS |
Ροπή | 730 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 2,9'' |
Τελική ταχύτητα | 326 km/h |
Μέση κατανάλωση | 11,5 lt/100 km (WLTP) |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Kείμενο: Gian Luca Pellegrini / Απόδοση: Άκης Τεμπερίδης / Photo: quattroruote.it
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.