Έτσι οδηγούσαν οι μεγάλοι του σπορ την πανέμορφη BMW 635 CSi των 300 ίππων με το dog-leg κιβώτιο, του 1986. Και αυτές είναι οι τεχνικές, οδηγικές λεπτομέρειες εκ των έσω, από τον οδηγό αγώνων, Sam Hancock
Η BMW 635 CSIiτων 3,5 λίτρων ξανά στην πίστα της Monza με τα ιστορικά. Ωραίο βίντεο με χρήσιμο μπλα-μπλα για όσους ενδιαφέρονται επί του αυστηρά οδηγικού
Όπως σημειώνει ο Hancock, το κιβώτιο dog-leg (με την 1η κάτω αριστερά) σε άλλες πίστες είναι απολαυστικό. Χρησιμοποιείς την 1η για την εκκίνηση και μετά έχεις το κλασικό, εύκολο στο χειρισμό του ”H” για να βγάλεις την πίστα
Εδώ όμως, στη Monza, το πρώτο σικέιν είναι τόσο κλειστό και το κιβώτιο της BMW 635 CSi τόσο σφιχτό που σε συνδυασμό με την μακριά κλιμάκωση πρέπει αναγκαστικά να επιλέξεις τη δύσκολη 1η σχέση.
Η CSi θέλει το σωστό συγχρονισμό με το κλασικό «μύτη-τακούνι» και να είσαι ακριβής.
Τη συγκεκριμένη BMW 635 CSi την είχαν οδηγήσει οι Ravaglia, Berger και Pirro, όπως φαίνεται απ΄τα ονόματά τους που έχουν διατηρηθεί στο πλάι του αμαξώματος. Ωραίο, βαρύ μεν αλλά αρχοντικό σασί η 6άρα που κρατάει τη δική της θέση στις μνήμες απ΄το Πρωτάθλημα Τουρισμού
Μυστικά της CSi στην πίστα
Όπως λέει ο Hancock, μέχρι τις 5,500 rpm ο 6-κύλινδρος των 300, και πλέον, ίππων δεν έκανε τίποτα.
Πρέπει να κρατάς τις στροφές εκεί, απ΄τις 5,500 έως τις 6,500 rpm, και η CSi μεταμορφώνεται.
Αναφορά κάνει και στο trail-braking. Όπως έχουμε γράψει αναλυτικά, χρησιμοποιείται συχνά στη γρήγορη οδήγηση, ειδικά όταν πρέπει να φορτίσεις με τα φρένα το μπροστινό. Ακόμα και σε ιστορικά αυτοκίνητα.
Τα υπόλοιπα ενδιαφέροντα για εμάς τους «ιδρυματικούς» θα τα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.
Photo: Goodwood Road & Racing
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.