Σ’ όλο το σίκουελ που λεγόταν Evo, το Mitsubishi Evo 6 Tommi Makinen παραμένει το πιο ιδιαίτερο, άκρως ερωτεύσιμο και διαχρονικό επεισόδιο. Αυτό εδώ είναι ένα τέτοιο που δέχθηκε τις περιποιήσεις που χρειάζονται για να γίνει σα να βγήκε μόλις απ΄το εργοστάσιο

Το Mitsubishi Evo 6 Tommi Makinen είχε όλη τη στόφα του μαχητικού εδάφους
Συμμετοχικό, ισοπεδωτικό παντός οδοστρώματος, απλοϊκό εντός -σαν πλαστικό τάπερ- αλλά τόσο εστιασμένο
Με μεγάλες διαδρομές ανάρτησης για να απορροφά τις ανωμαλίες και τα «χασίματα», μία μπαλαρίνα των ραλί που, ακόμη και σήμερα είκοσι ένα χρόνια μετά, συνεχίζει να μαγνητίζει αυτούς που ξέρουν.
Ειδική έκδοση, υπογραφή του Μεγάλου Tommi Makinen, προκλητικά αυτοκόλλητα, τεράστιος αεραγωγός για να γεμίζει με αέρα το δίλιτρο, «ντούρασελ» 4G63 κινητήρα και μαχητική bi-plane πίσω αεροτομή. Και άσχετος να ‘σουν, καταλάβαινες πως εδώ τα πράγματα ήταν σοβαρά. Πολύ σοβαρά
Η φτερούγα ήταν ιδανική για πολλές χρήσεις
Ιαπωνικό πρωινό. Άγνωστη κάθετη δύναμη (υπήρχε άραγε;). Αλλά και αυτονόητη διαφοροποίηση από τα άλλα Lancer – τα ταξί.
Όμως όλη η ιστορία του Mitsubishi Evo 6 Tommi Makinen ήταν τα συγκλονιστικά που επιτελούσε σε καλά χέρια.
Αν έχετε όρεξη, διαβάστε την εμπειρία από το Tommi επί ελληνικού εδάφους, κάποτε στα Μέγαρα, με το τότε ελληνικό Top Gear.
Τι μας έμαθε ο Γ. Μοσχούς στα Μέγαρα με το Evo

«Ανάπλαση κυττάρων»
Το συγκεκριμένο Evo 6 Tommi Makinen είχε αρχίσει να εμφανίζει ορατά τα σημάδια του χρόνου.
Οι φθορές είναι φυσιολογικές αλλά πάντα υπάρχουν έμπειρα χέρια για να τις αποκαταστήσουν.
Η εταιρεία Contempo Concept, με έδρα το Χονγκ Κονγ, στην Ιαπωνία, ήταν αυτή που περιποιήθηκε αναλόγως το τετράθυρο κόσμημα. Δείτε το βίντεο της «ανάπλασης κυττάρων»

Photo: evo.co.uk
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.