Λίγα αυτοκίνητα ήταν πιο απαιτητικά στα χρόνια του Group B και εντεύθεν από το πισωκίνητο 5 Turbo της Renault. Αυτό είναι το εντυπωσιακό in-car από το φετινό γαλλικό πρωτάθλημα αναβάσεων
Κάπως έτσι ο Jean Baptiste Lavaux οδηγεί με μαεστρία το θρυλικό γαλλικό
Δύσκολο, με όλο το βάρος πίσω, χειροκίνητο, με κοντό μεταξόνιο και απότομο στο σπάσιμο της πρόσφυσης, το 5 Turbo ανήκει στην κατηγορία εκείνη που ο οδηγός έπρεπε να διαθέτει «χέρια» ευμεγέθεις αδένες (sic)
Με περισσότερους από 300 ίππους στους πίσω τροχούς, βάρος οριακά κάτω από τα 900 κιλά, μπόλικη καθυστέρηση απόκρισης από το τούρμπο και όλη τη μεταφορά βάρους που συνεπάγεται η αρχιτεκτονική, ο Γάλλος οδηγός φαίνεται ότι είναι ο κυρίαρχος της δύσκολης κατασκευής
Εσωτερικοί τροχοί σηκωμένοι στον αέρα, παρατεταμένες υπερστροφές, ελάφρωμα του μπροστινού άξονα και άλλα δύσκολα συνθέτουν την εμπειρία.
Αυτή είναι η εικόνα και ο ήχος από μέσα και απ’ έξω. Μπλε μπάσταρδος εν κινήσει.
Photo: Hillclimb Monsters
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.