Πώς να οδηγήσεις στο όριο το δύστροπο Renault 5 Turbo (βίντεο)

Λίγα αυτοκίνητα ήταν πιο απαιτητικά στα χρόνια του Group B και εντεύθεν από το πισωκίνητο 5 Turbo της Renault. Αυτό είναι το εντυπωσιακό in-car από το φετινό γαλλικό πρωτάθλημα αναβάσεων

Κάπως έτσι ο Jean Baptiste Lavaux οδηγεί με μαεστρία το θρυλικό γαλλικό


Δύσκολο, με όλο το βάρος πίσω, χειροκίνητο, με κοντό μεταξόνιο και απότομο στο σπάσιμο της πρόσφυσης, το 5 Turbo ανήκει στην κατηγορία εκείνη που ο οδηγός έπρεπε να διαθέτει «χέρια» ευμεγέθεις αδένες (sic)

Με περισσότερους από 300 ίππους στους πίσω τροχούς, βάρος οριακά κάτω από τα 900 κιλά, μπόλικη καθυστέρηση απόκρισης από το τούρμπο και όλη τη μεταφορά βάρους που συνεπάγεται η αρχιτεκτονική, ο Γάλλος οδηγός φαίνεται ότι είναι ο κυρίαρχος της δύσκολης κατασκευής

Εσωτερικοί τροχοί σηκωμένοι στον αέρα, παρατεταμένες υπερστροφές, ελάφρωμα του μπροστινού άξονα και άλλα δύσκολα συνθέτουν την εμπειρία.

- Διαφήμιση-

Αυτή είναι η εικόνα και ο ήχος από μέσα και απ’ έξω. Μπλε μπάσταρδος εν κινήσει.


Toyota AE86

Photo: Hillclimb Monsters

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Είναι οι δρόμοι αρκετοί γα τη Ferrari SF90 Spider των 1,000 ίππων; (βίντεο)

Η SF90 Spider κατεβάζει την αναδιπλούμενη οροφή της σε μόλις 14δ/λ, ανεβάζει παλμούς σαφώς ταχύτερα και αφαιρεί διπλώματα σε αφελείς που πιστεύουν ότι 1,000 ίπποι είναι για χρήση δρόμου σε χρόνο ντε-τε

Δείξε μου το αυτοκόλλητό σου να σου πω ποιος είσαι

Πέρα απ΄την όποια πλάκα, η βιομηχανία των αυτοκόλλητων -ή διεθνώς λεγόμενα bumper stickers- είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Και είναι σοβαρή γιατί διακινούνται σοβαρά χρήματα

Νέα Lamborghini Huracán STO. Ο εξτρεμιστικός αντίπαλος της GT3 RS (βίντεο)

Μετάγγιση τεχνολογίας από τις πίστες κατευθείαν στο δρόμο για την εντυπωσιακή, σε όψη και προδιαγραφές, Lamborghini Huracán STO. Η πιο σκληροπυρηνική Huracán που κατασκευάστηκε ποτέ έχει στόχο την, επίσης, πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Porsche 911, τη GT3 RS

Διαρροή: Βρήκαμε τις φωτό και τα specs του νέου Subaru BRZ (βίντεο)

Το νέο Subaru BRZ, τουλάχιστον στο αρχικό του λανσάρισμα, δεν θα είναι τούρμπο. Θα είναι ξανά ατμοσφαιρικό. Επαναλαμβάνουμε: ατμοσφαιρικό. Και, δυστυχώς, δεν θα δει ευρωπαϊκό έδαφος

Η AMG GT Black Series γίνεται το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Ρινγκ (βίντεο)

Η AMG GT Black Series έσπασε το γυρολόγιο του ταχύτερο αυτοκινήτου παραγωγής στο Νορντσλάιφε με χρόνο 6:43,616. Ένα ρεκόρ που κρατήθηκε ανέπαφο περισσότερο από δύο χρόνια από τη Lamborghini Aventador SVJ

Αυτοκίνητο που σε κάνει καλύτερο οδηγό. Ποιο είναι;

Θέλω να το γράψω καιρό αλλά το φοβάμαι μήπως βγει ασαφές. Ο τίτλος που μου 'ρχόταν στο μυαλό είναι πότε ένα αυτοκίνητο είναι τεχνικό. Όχι τεχνολογικό. Τεχνικό οδηγικά