Ένα από τα ιερά δισκοπότηρα των αγώνων πίστας, το 911 GT3 Cup, πλέον στη γενιά με τον κωδικό ”992”, περιμένει τον εύπορο, είναι αλήθεια, ιδιώτη. Πόσο πάει η τετράτροχη απόλαυση;

Φαρδύ, κόκκινο, με λιγότερα από 8.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ναι, το θέλετε. Φυσιολογικό είναι. Αφύσικο θα ‘ταν το αντίθετο
Για την ιστορία, η σειρά των Porsche 911 GT3 Cup κρατάει χρόνια, ήδη από τη δεκαετία του ’90, όταν το GT3 Cup ξεκίνησε χρησιμοποιώντας ως βάση τα 911 με κωδικό σασί ”996”
Έκτοτε κάθε γενιά ανεβάζει την μπάρα και οι δυνατότητες του «όλα πίσω» υπέροχου ατμοσφαιρικού 911 αυξάνονται.
Πλέον, ήδη από τα 991 και 992 το σασί έχει αισθητά μεγαλώσει και το «πράμα» έχει ξεφύγει – με την καλή έννοια.
Δεν έχω οδηγήσει Cup, όμως υπήρξε η ευκαιρία ως συνοδηγός στο φουλ αγωνιστικό, εργοστασιακό 991 Cup, κάποτε στο Silesia Ring, στην Πολωνία, για τα 70 χρόνια της Porsche. «Αλλού» ως πισταδόρικη κατασκευή.

Ακόμα πιο φιλικό, λέγεται, είναι το 992. Αυτήν τη φορά με απόδοση στους 510 ίππους, με 6άρι κιβώτιο και paddles πίσω απ΄το τιμόνι

Το τιμολόγιο για μεταχειρισμένο 992 GT3 Cup
Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο που βλέπετε προέρχεται αρχικά από την αγωνιστική ομάδα της Allied Racing.
Ήταν το ένα απ’ τα δύο αυτοκίνητα που διέθετε η ομάδα για το γερμανικό πρωτάθλημα 911 GT3 Cup.
To αυτοκίνητο συμμετείχε σε όλες τις απαιτητικές πίστες, όπως Μόνζα, Σπα, Ζάντβορτ χωρίς να σημειώσει ούτε ένα DNF (Dit Not Finish).
Στη συνέχεια μεταπήδησε στις ΗΠΑ όπου επίσης συμμετείχε σε διάφορους αγώνες



Για να έχετε μία εικόνα, μία τέτοια περίπτωση εμφανίζει περί τις 50 ώρες λειτουργίας του επίπεδου μπόξερ κινητήρα. Η δε Porsche συστήνει έλεγχο συντήρησης του μοτέρ στις 100 ώρες και έναν έλεγχο του κιβωτίου στις 60 ώρες


Όπως επίσης, η εταιρεία αυτολεξεί περιγράφει το 911 GT3 Cup ότι «απευθύνεται σε νέα ταλέντα που ξεκινούν την καριέρα τους καθώς και σε έμπειρους επαγγελματίες που αγωνίζονται για θέσεις στο βάθρο ενώ οι ενθουσιώδεις οδηγοί κλασικών θα το βρουν εύκολο οδηγικά». Σωστό. Αν έχεις μάθει να χειρίζεσαι στο όριο τις 250 SWB και παλιές, δύσκολες 911, το 992, τόσο στιβαρό και με τόση πρόσφυση, θα είναι βατό για τους τελευταίους


Το συγκεκριμένο GT3 Cup που βλέπετε έχει προγραμματιστεί προς πώληση, στις 26 Απριλίου, σε δημοπρασία, με εκτιμώμενη τιμή από €203.000 έως €246.000


ΥΓ Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο το κείμενο από την προσωπική εμπειρία του contributor του 4Drivers Μάνθου Παρτσινέβελου που συμμετέχει επί χρόνια στα track day των ΗΠΑ με Porsche 911
Photo: Broad Arrow
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.