Αυτή είναι η ταχύτερη BMW στο Nürburgring

Post date:

Author:

Category:

Βσισμένη στη γνωστή 235i και διά χειρός Schnitzer. Η ACL2 είναι ό,τι ταχύτερο κυκλοφορεί στο Nordschleife με σήμα τη μπλε προπέλα στο καπό. Και ο χρόνος των 7:25.8 ανταγωνίζεται κατασκευές τύπου GT3 RS

Ο οίκος Schnitzer, γνωστός εδώ και δεκαετίες στις βελτιώσεις των BMW, επέλεξε το στενό body της 235i σε αντίθεση με το wide body της Μ2. Η κίνηση θυμίζει την αντίστοιχη του οίκου Ruf που συχνά επιλέγει τις στενές φόρμες των 911, ακόμα και για ιδιαίτερα επιθετικές εκδόσεις.

[Διάβασέ το: BMW M2. Τελικά, ποιο μοτέρ του ταιριάζει καλύτερα;]

Στη συγκεκριμένη με τον κωδικό ”ACL2”, φρόντισε να στριμώξει τον twin turbo της BMW M3/M4, να ενισχύσει εντόσθια και περιφερειακά και να εκτοξεύσει την ιπποδύναμη στους 570 ίππους που για τις διαστάσεις και το σχετικά κοντό μεταξόνιο της 2 Series ακούγονται σα συνταγή ευέλικτης ρουκέτας.

Μαζί, προστέθηκε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Αξιοσημείωτο πως επιλέχθηκε το χειροκίνητο κιβώτιο σε σχέση με το αντίστοιχο διπλού συμπλέκτη της BMW. 

[Διάβασέ το: Το Nürburgring κλείνει 90 χρόνια. Το χρειαζόμαστε ακόμα;]

Στην πίστα του Nürburgring η ACL2 κατέβασε κατά 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα το ρεκόρ της επίσημης BMW που κατέχει με μια M4 GTS και το πιθανότερο είναι πως ακόμα και η αναμενόμενη Μ2 CS (κάτι σαν CSL της σημερινής μέρας) θα μείνει αρκετά πίσω της αφού δεν έχει κανένα σκοπό η BMW να κανιβαλίσει τα πιο ακριβά προϊόντα της γκάμας.

 

 Το σωστό μοτέρ σε μικρό σχετικά αμάξωμα. Με την υιοθέτηση των turbo, οι μεγάλοι βελτιωτικοί οίκοι, όπως ο Schnitzer, μπορούν να απειλούν το status quo σε γυρολόγια ακόμα κι αν δεν διαθέτουν το R&D ενός κατασκευαστή

Δείτε τη σε δράση εντός του Ring όπου πέτυχε το ρεκόρ για BMW παραγωγής. Όσο παραγωγής…

Photo: Scnitzer

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει