Βσισμένη στη γνωστή 235i και διά χειρός Schnitzer. Η ACL2 είναι ό,τι ταχύτερο κυκλοφορεί στο Nordschleife με σήμα τη μπλε προπέλα στο καπό. Και ο χρόνος των 7:25.8 ανταγωνίζεται κατασκευές τύπου GT3 RS
Ο οίκος Schnitzer, γνωστός εδώ και δεκαετίες στις βελτιώσεις των BMW, επέλεξε το στενό body της 235i σε αντίθεση με το wide body της Μ2. Η κίνηση θυμίζει την αντίστοιχη του οίκου Ruf που συχνά επιλέγει τις στενές φόρμες των 911, ακόμα και για ιδιαίτερα επιθετικές εκδόσεις.
[Διάβασέ το: BMW M2. Τελικά, ποιο μοτέρ του ταιριάζει καλύτερα;]
Στη συγκεκριμένη με τον κωδικό ”ACL2”, φρόντισε να στριμώξει τον twin turbo της BMW M3/M4, να ενισχύσει εντόσθια και περιφερειακά και να εκτοξεύσει την ιπποδύναμη στους 570 ίππους που για τις διαστάσεις και το σχετικά κοντό μεταξόνιο της 2 Series ακούγονται σα συνταγή ευέλικτης ρουκέτας.
Μαζί, προστέθηκε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Αξιοσημείωτο πως επιλέχθηκε το χειροκίνητο κιβώτιο σε σχέση με το αντίστοιχο διπλού συμπλέκτη της BMW.
[Διάβασέ το: Το Nürburgring κλείνει 90 χρόνια. Το χρειαζόμαστε ακόμα;]
Στην πίστα του Nürburgring η ACL2 κατέβασε κατά 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα το ρεκόρ της επίσημης BMW που κατέχει με μια M4 GTS και το πιθανότερο είναι πως ακόμα και η αναμενόμενη Μ2 CS (κάτι σαν CSL της σημερινής μέρας) θα μείνει αρκετά πίσω της αφού δεν έχει κανένα σκοπό η BMW να κανιβαλίσει τα πιο ακριβά προϊόντα της γκάμας.
Το σωστό μοτέρ σε μικρό σχετικά αμάξωμα. Με την υιοθέτηση των turbo, οι μεγάλοι βελτιωτικοί οίκοι, όπως ο Schnitzer, μπορούν να απειλούν το status quo σε γυρολόγια ακόμα κι αν δεν διαθέτουν το R&D ενός κατασκευαστή
Δείτε τη σε δράση εντός του Ring όπου πέτυχε το ρεκόρ για BMW παραγωγής. Όσο παραγωγής…
Photo: Scnitzer
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.