Τρεις petrolheads βάζουν το αγαπημένο roadster της Honda επί τον τύπον των ήλων: τι χρόνο μπορεί να κάνει ένα στοκ S2000 στο Ρινγκ;
Το νέο Type R έχει αντικαταστήσει στις καρδιές των φίλων της Honda το ρόλο του σύγχρονου οδηγοκεντρικού μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας. Όμως και ένα παλιό S2000 δείχνει ότι ήταν προφητικά «μπροστά»
Από άποψη κινητήρα, εγκεφάλου ή σωθικών του μοτέρ, δεν υπάρχουν επεμβάσεις. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές επιλεκτικές σε βάσεις κινητήρα, εξαγωγή, ανάρτηση (DS2 coilover) και άλλα περιφερειακά
Το συγκεκριμένο S2000 πατάει σε Kumho V70A ενώ δεν έχει γίνει δίαιτα με αποβολή σοβαρών τριγλυκεριδίων (βλ. κλιματισμός ή άλλες παρόμοιες ελαφρύνσεις).
Εντάξει, εννοείται δεν είναι τελείως στοκ αλλά, σε κάθε περίπτωση, το 7:59.8 στο Nuerburgring είναι ένας σοβαρός χρόνος – έστω με δεδομένα BTG και όχι ολόκληρου γύρου για ένα αυτοκίνητο σχεδίασης 20 ετών με μόλις 240 ίππους.
Δείγμα τού πόσο σωστό ήταν το S2Κ απ΄τα γεννοφάσκια του. Τουλάχιστον για όσους δεν εξαντλήθηκαν σε κόντρες φαναριών, stance culture και παντιλίκια σε πλατείες της πόλης
Ένα διασκεδαστικό βίντεο για το cult του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, το φαν της αντροπαρέας και την πρόκληση τού να αντιμετωπίζεις το γυρολόγιο της πιο απαιτητικής πίστας στον κόσμο.
Με ένα αυτοκίνητο που αξίζει να βρεις μεταχειρισμένο και να το εξελίξεις εξελισσόμενος και εσύ μαζί του.
Αλλά και με σεβασμό. Το S2000 δεν είναι Golf GTi που σε προειδοποιεί «μέρες» πριν για την αντίδρασή του. Αυτά.
Photo: OneLapHeroes
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.