Walter Röhrl και Markku Alén μέσα στη GT3 RS. Συνάντηση κορυφής

Post date:

Author:

Category:

Δύο από τους μεγαλύτερους οδηγούς του motorsport, ο Walter Röhrl και ο Markku Alén βρέθηκαν μαζί στο κόκπιτ της νέας Porsche 911 GT3 RS. Η εμπειρία, οι διάλογοι, η τέχνη της πλαγιολίσθησης. Επική τρίτη ηλικία

Κάπου στα βόρεια, στο Teknavi της Φινλανδίας, πριν μερικούς μήνες με αφορμή την παρουσίαση της νέας Porsche 911 GT3 RS, της πιο πρόσφατης και ελπίζουμε όχι τελευταίας σκληροπυρηνικής «ατμοσφαιρικής» θεάς απ’ το Τσουφενχάουζεν. Επί του τελευταίου, πάντως, οι φήμες δεν φαίνεται να συμμερίζονται τις επιθυμίες μας.

Εκεί που συναντήθηκαν δύο από τις μεγαλύτερες μορφές του motorsport, δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές των αγώνων ράλι που χάραξαν την πορεία των αγώνων ράλι αλλά και διατήρησαν μια φιλία παρά τις έντονες μάχες που είχαν στις ειδικές διαδρομές του πλανήτη.

Οδηγός (και εργοστασιακός chief test driver της Porsche) ο Γερμανός, με τον 67χρονο Φινλανδό στη θέση του συνοδηγού.

Σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα μέσα στα χιόνια. Με την πισωκίνητη GT3 RS. Και κάποια 400 – 500 «καρφιά» στα ελαστικά για την απαιτούμενη πρόσφυση. Και με άψογο κοντρόλ. Παρά τα 71 χρόνια του, ο Röhrl πoυ δηλώνει πως αισθάνεται εξίσου καλά όσο και πριν πολλές δεκαετίες

Είναι γνωστό, άλλωστε, πως ο δίμετρος, στεγνός από λίπος και πειθαρχημένος γκουρού δεν κοιμάται μετά τις δέκα το βράδυ, κάνει κάθε μέρα αερόβια και τρώει ασκητικά. 

Για την ιστορία, κάποτε ο Markku Alén αναρωτιόταν πώς o Röhrl ήταν πιο γρήγορος στις στις χιονισμένες ειδικές μέχρι να του «σφυρίξουν» πως ο Γερμανός είχε τελειοποιήσει σε ενστικτώδες επίπεδο την τεχνική του φρένου με το αριστερό.

Επίσης, στις βρεγμένες ειδικές του RAC, στη βρετανική γλίτσα που γλιστράς ακόμα και αν φοράς τρακτερωτό Timberland, ο Röhrl έβαζε τοn συνοδηγό του να κάθεται σε ένα αυτοσχέδιο «σκαμπό» στο πίσω μέρος. Ο λόγος; Για να έχει μεγαλύτερο βάρος το αυτοκίνητο στον πίσω άξονα, άρα να έχει καλύτερη πρόσφυση όταν οι άλλοι έκαναν πατινάζ.

Πλέον, ο Röhrl δεν χρειάζεται τέτοιες ταρζανιές, γιατί μια 911 έχει εκ του φυσικού της περισσότερο πίσω grip και, κυρίως,  έχει εξελιχθεί ώστε να οδηγείται χωρίς τρελό άγχος. Κάποτε δεν ήταν έτσι.

Τα πολλά λόγια τα βαριέστε στο διαδίκτυο. Θα δείτε και θα διασκεδάσετε (μαζί με ένα μικρό απρόοπτο που προέκυψε) στο video που ακολουθεί.

Photo: teknavi media

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει