Τα μυστικά οδήγησης του Schumacher

Post date:

Author:

Category:

Πώς οδηγούσε, πώς διαχειριζόταν το γκάζι, τι έδειχνε η τηλεμετρία. Αυτές είναι οι τεχνικές οδήγησης ενός μεγάλου του σπορ

”Οι περισσότεροι οδηγοί που ήξερα”, λέει ο Johnny Herbert, teammate του Schumacher το 1995 με τη Benetton, ”όπως οι Hill, Coulthard, Berger, Häkkinen πατούσαν το γκάζι με έναν παρόμοιο τρόπο με αυτόν που χρησιμοποιούσε το μεγαλύτερο παράδειγμα όλων, ο Senna, πατώντας το πάνω-κάτω (σ.σ. μικρομετρικά ”πάτα-άσε”). Ο Schumacher, αντίθετα, αφού φρέναρε και κατέβαζε ταχύτητες, ήταν σταθερά πάνω στο γκάζι”. 

Επίσης, όπως σχολιάζει ο Jonathan Palmer, πρώην οδηγός της F1, ”ακόμα και αν υποθέταμε πως όλοι οι οδηγοί είχαν λευκό αυτοκίνητο και λευκό κράνος (σ.σ. ώστε να μην μπορούσαμε να διακρίνουμε ποιος είναι ποιος), πάλι θα μπορούσαμε να δούμε την τεχνική του Michael Schumacher”. 

- Διαφήμιση-

Η τηλεμετρία είναι αυτή που αποτυπώνει με ακρίβεια όλα τα inputs και εκεί, όπως φαίνεται και στο παρακάτω video, είναι εμφανείς οι διαφορές στη χρήση του γκαζιού αλλά και στις πολλές μικρομετρικές διορθώσεις στο τιμόνι κατά το μέσον της καμπής – δείγμα πως ο Schumi βρισκόταν στο απόλυτο όριο.

Video που μας δίνει τροφή για οδηγική σκέψη.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει