Πού είναι τώρα η Lotus του Senna;

Post date:

Author:

Category:

Η 97Τ ήταν το μονοθέσιο που χάρισε το 1985 στον Βραζιλιάνο την πρώτη του νίκη σε Grand Prix. Και κυκλοφορεί ακόμα…

Ήταν το »Σασί Νο2». Η Lotus 97T ήταν πραγματικά γρήγορη, όχι και τόσο αξιόπιστη, δυσκολοδήγητη και χωρίς, ουσιαστικά, να έχει δοκιμαστεί στο βρεγμένο.

Κι εκείνη την ημέρα έβρεχε «παπάδες» στο Εστορίλ της Πορτογαλίας.

Όμως το θεϊκό ταλέντο του Αyrton Semnna ήθελε ακριβώς αυτό: δύσκολες συνθήκες. Ακριβώς, για να λάμψει ακόμα περισσότερο.

Ο ιδρυτής της Lotus, Colin Chapman, δεν ζούσε ήδη (είχε πεθάνει τρία χρόνια νωρίτερα) και ήταν η πρώτη νίκη της ομάδας από την «αποχώρησή» του γεμίζοντας χαρά τους ανθρώπους της.

Για το αυτοκίνητο, τουλάχιστον, φρόντισε ο γιος του, Clive Chapman, που μέσω της εταιρείας του, Classic Team Lotus, το διατηρεί καλογυαλισμένο και ακμαίο. Διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε σχετικά με αυτό το μονοθέσιο εδώ

Το «σασί Νο2» κάνει επιλεκτικές εμφανίσεις στη Μ. Βρετανία ενώ το είχαμε δει και στους στους αγώνες Renault World Series. Σπονδή στο V6 turbo της Renault Gordini.

Για το νοσταλγικό της υπόθεσης αξίζει να δείτε και το vid από την εκκίνηση του αγώνα που ο Ayrton ανέβηκε στην κορυφή του βάθρου.

Η καρό σημαία είδε τον 25χρονο Senna να τερματίζει με ένα λεπτό διαφορά διαλύοντας κυριολεκτικά τον συναγωνισμό.

Τελείως αλλού…

Photo: Lotus

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»