Sierra Cosworth 4×4. Το αυθεντικό αγωνιστικό του Delecour στην Ελλάδα

Post date:

Author:

Category:

Sierra Cosworth 4x4

 

Το περασμένο σαββατοκύριακο (13-15 Οκτωβρίου), έλαβε χώρα το Ιστορικό Ράλι Ελλάδος, με κέντρο τη Λάρισα. Είμασταν στο service park και φωτογραφίσαμε το «τέρας» των 90`s

Macho, επιθετικό, φαρδύ και θορυβώδες. Όπως ακριβώς περιμένεις να είναι ένα rally car. Αν μη τι άλλο, το Ford Sierra Cosworth 4×4 εντυπωσιάζει με το που το βλέπεις.

 

Όπως μας είπε ο κ. Κ. Κάκαλης, συνοδηγός του κου Μ. Σταφυλοπάτη, το συγκεκριμένο Sierra, είναι γνησιότατο, άριστα διατηρημένο και είχε συμμετάσχει σε δύο αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι το 1992, ένας εκ των οποίων και το Ράλι San Remo, όπου είχε τερματίσει στην τρίτη θέση γενικής.

Η άριστη κατάσταση του αυτοκινήτου, μηχανικά αλλά και εξωτερικά, όπου έχουν διατηρηθεί τα αυθεντικά αυτοκόλλητα του `92, οφείλεται εν πολλοίς στο γεγονός ότι, για πολλά χρόνια, το αγωνιστικό «αναπαυόταν» μέσα σε ένα… σαλόνι

Η Ford, μπορεί να μην κατάφερε ποτέ να δει την «βασίλισσα» Integrale στα μάτια, αλλά ο συμπαθής Γάλλος François Delecour ή «Τρελεκούρ», όπως συνηθίζεται να τον αποκαλούν, χάρησε άφθονο θέαμα στις ειδικές διαδρομές, με το απαράμιλλο και συνάμα «τρελό» οδηγικό του στυλ.

 

#Ολίγη ιστορία

Το 1993, η Ford αντικατέστησε το Sierra, με το Ford Escort RS Cosworth, με το οποίο ο Delecour με συνοδηγό τον Daniel Grataloup, τερμάτισε δεύτερος στη βαθμολογία του Π.Π.Ράλι, με τον τελευταίο να κερδίζει τον τίτλο του συνοδηγού της χρονιάς. 

Photo: V27photography

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιώργος Δημόπουλος
Γιώργος Δημόπουλος
Γεννημένος στην Καλαμάτα. Αγάπησε την ταχύτητα και τους τέσσερις τροχούς από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Μεγαλώνοντας εθίστηκε στην αλήθεια και συνδέθηκε καρμικά με τον αριθμό 27 και μία Alfa 75, με την οποία έγιναν αχώριστοι και μοιράζονται την απέχθειά τους για την κίνηση σε ευθεία γραμμή. Κατά περιόδους, προσπαθεί να «παγιδεύσει» στιγμές με την φωτογραφική μηχανή.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport